کد خبر: 1015498
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳
طبق آخرین آمار جهانی تاکنون ۲۱ میلیون و ۶۱۶ هزار نفر به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند؛ در این گزارش جدیدترین آمار جهانی کرونا در روز یکشنبه ۲۶ مرداد ۹۹ را می خوانید.
سرویس جامعه جوان آنلاین: بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز، ۲۱ میلیون و ۶۱۶ هزار و ۶۲۸ نفر در جهان به ویروس کرونا ــ کووید ۱۹ ــ مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۷۶۸ هزار و ۹۸۴ هزار نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۱۴ میلیون و ۳۳۱ هزار و ۷۳۶ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست بدهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۵۳ هزار و ۵۲۳ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۵ میلیون و ۵۲۹ هزار و ۷۸۹ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۱۷۲ هزار و ۶۰۶ آمریکایی مبتلا به کووید ۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده اند.

کشور برزیل پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۳۸ هزار و ۹۳۷ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۳ میلیون و ۳۱۷ هزار و ۸۳۲ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۱۰۷ هزار و ۲۹۷ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور هند به عنوان سومین کشور جهان، با افزایش ۶۵ هزار و ۲۷۹ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲ میلیون و ۵۹۰ هزار و ۵۰۱ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۴۹ هزار و ۱۳۴ هندی جان خود را از دست داده‌اند.

کشور‌های روسیه، آفریقای جنوبی، پرو، مکزیک و کلمبیا نیز به‌ترتیب با ۹۱۷ هزار و ۸۸۴, ۵۸۳ هزار و ۶۵۳, ۵۲۵ هزار و ۸۰۳, ۵۱۷ هزار و ۷۱۴ و ۴۵۶ هزار و ۶۸۹ مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشور‌های شیلی با ۳۸۳ هزار و ۹۰۲ و ۱۱۱ و اسپانیا با ۳۵۸ هزار و ۸۴۳ مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشور‌های آمریکا، برزیل و هند به ترتیب با ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار و ۱۸۸, ۲ میلیون و ۴۰۴ هزار و ۲۷۲ و یک میلیون و ۸۶۲ هزار و ۶۶۵ بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان، فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به ۲ ساعت گذشته) نشان می‌دهد:
 
 
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار