کد خبر: 1014483
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹
طبق آخرین آمار جهانی تاکنون ۱۹ میلیون و ۸۰۶ هزار نفر به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند؛ در این گزارش جدیدترین آمار جهانی کرونا در روز یکشنبه ۱۹ مرداد ۹۹ را می خوانید.
سرویس جامعه جوان آنلاین: بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز، ۱۹ میلیون و ۸۰۶ هزار و ۸۳۰ نفر در جهان به ویروس کرونا ــ کووید ۱۹ ــ مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۷۲۹ هزار و ۵۹۴ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۱۲ میلیون و ۷۲۳ هزار و ۲۴۴ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست بدهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۵۴ هزار و ۱۹۹ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۵ میلیون و ۱۴۹ هزار و ۷۲۳ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۱۶۵ هزار و ۷۰ آمریکایی مبتلا به کووید ۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده اند.

کشور برزیل بعد از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۴۶ هزار و ۳۰۵ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۳ میلیون و ۱۳ هزار و ۳۶۹ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۱۰۰ هزار و ۵۴۳ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور هند به عنوان سومین کشور جهان، با افزایش ۶۴ هزار و ۳۹۹ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲ میلیون و ۱۵۳ هزار و ۱۰ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۴۳ هزار و ۴۵۳ هندی جان خود را از دست داده‌اند.

کشور‌های روسیه، آفریقای جنوبی، مکزیک، پرو و کلمبیا نیز به‌ترتیب با ۸۸۲ هزار و ۳۴۷، ۵۵۳ هزار و ۱۸۸، ۴۷۵ هزار و ۹۰۲، ۴۷۱ هزار و ۱۲ و ۳۷۶ هزار و ۸۷۰ مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشور‌های شیلی با ۳۷۱ هزار و ۲۳ و اسپانیا با ۳۶۱ هزار و ۴۴۲ مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشور‌های آمریکا، برزیل و هند به ترتیب با ۲ میلیون و ۶۳۸ هزار و ۴۷۰، ۲ میلیون و ۹۴ هزار و ۲۹۳ و یک میلیون و ۴۸۰ هزار و ۸۸۴ بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان، فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به ۱ ساعت گذشته) نشان می‌دهد:
 
جدیدترین آمار جهانی کرونا یکشنبه ۱۹ مرداد ۹۹
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار