کد خبر: 1014333
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵
رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان ایلام خبر داد:
رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان ایلام از ظرفیت تولید روزانه ۱۷۰ هزار عدد ماسک در استان ایلام خبر داد و گفت: این میزان تولید منوط به تامین مواد اولیه است.
آزادپور

 

رضا محمدرحیمی اظهار کرد: در حال حاضر ۳۴ واحد تولیدی در زمینه تولید ماسک در استان ایلام فعال است که ظرفیت تولید روزانه ۱۷۰ هزار عدد ماسک در این واحدها وجود دارد.

وی تصریح کرد: تولید در واحدهای تولیدی ماسک در استان منوط به تامین مواد اولیه است.

محمدرحیمی با اشاره به استقرار دستگاه تمام اتوماتیک ماسک در استان، گفت: با رایزنی‌های به عمل آمده ۵۸۰ هزار مترمربع پارچه مواد اولیه تولید ماسک وارد استان شده است.

وی افزود: با تامین مواد اولیه تولید ماسک در استان، فعالان این حوزه علاوه بر تامین نیازمندی‌های ماسک در استان ایلام، زمینه اشتغال بالغ بر ۳۰ نفر را نیز فراهم کرده‌اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام بیان کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام با ارائه تسهیلات لازم زمینه را برای فعالیت واحدهای تولید ماسک در استان فراهم کرده است.

نتایج مطالعات نشان می‌دهد که در صورت استفاده صحیح از ماسک‌های پزشکی تا ۱۰۰ درصد امکان انتشار ویروس از ناحیه تنفسی افراد کم می‌شود و اگر در مکان‌های عمومی ۸۰ درصد افراد از ماسک استفاده کنند، امکان انتقال ویروس وجود نخواهد داشت.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر