کد خبر: 1014327
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰
ظریف:
وزیر خارجه ایران در سالروز جنایت بمباران اتمی هیروشیما توسط نظامیان تروریست آمریکایی در جنگ جهانی دوم، خواستار پایان یافتن کابوس اتمی جهان شد.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (پنجشنبه) پیامی درباره هفتادوپنجمین سالروز حمله جنایتکارانه رژیم تروریست آمریکا به شهر هیروشیما در ژاپن در واپسین روز‌های جنگ جهانی دوم صادر کرد.

ظریف در صفحه توئیتر خود نوشت: «۷۵ سال پیش در چنین روزی، آمریکا به بدنامی اولین و تنها استفاده‌کننده از تسلیحات اتمی رسید. [که]علیه بی‌گناهان [استفاده شد]».

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی یکی از بزرگترین دارندگان تسلیحات اتمی در منطقه غرب آسیا است، توضیح داد: «امروز، تسلیحات اتمی آمریکا و اسرائیل، منطقه ما را تهدید می‌کند».

رئیس دستگاه دیپلماسی ایران سپس با درخواست برای پایان دادن جهانیان به تولید و انباشت تسلیحاتی اتمی، تاکید کرد: «پایان یافتن کابوس اتمی و دکترین "نابودی حتمی طرفین"، مدت زیادی است که به تعویق افتاده است».

تسلیحات اتمی آمریکا و اسرائیل، منطقه ما را تهدید می‌کند

ظریف در این توئیت، هشتگ #Hiroshima۷۵ را به همراه تصویری از یک ساعت به جا مانده از واقعه هیروشیما که عقربه‌های آن در زمان بمباران متوقف شده را به اشتراک گذاشت.

وی پیشتر با تاکید بر لزوم توقف حمایت کشور‌های غربی از گروهک‌های تروریستی، گفته بود تروریست‌ها از پناهگاه‌های خود در آمریکا و اروپا به ایجاد آشوب و کشتن غیرنظامیان ایرانی اقدام می‌کنند.

منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کرامت سلیمی
|
Germany
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
0
0
همانطور که 75 سال پیش با ایجاد قارچ به اصطلاح اتمی در هیروشیما و ناکازاکی دروغ بمب اتمی را به ملتها باور دادند و انها را ترساندند و به بردگی گرفتند ، لازم بود قارچی مشابه قارچ هیروشیما و ناکازاکی در بیروت به وجود بیاید تا با دیدن تشابه انها بتوان این دروغ بزرگ را افشا نمود و دست ابرقدرتهای دروغین و پوشالی را رو نمود و بتوان قدرت انها را کم کرد تا بتوان انها را وادار به رعایت انصاف در مورد حقوق اولیه انسانها نمود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار