کد خبر: 1013593
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
وزیر بهداشت، به تشریح دستاورد‌های کنترل ویروس کرونا در فاز اول شیوع این بیماری در کشور پرداخت و گفت: در کمتر از ۵۰ روز توانستیم مرگ‌های روزانه را به حدود ۳۰ فوتی برسانیم.
سرویس جامعه جوان آنلاین: سعید نمکی وزیر بهداشت در دیدار با محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ضمن تشکر از زحمات مسؤولان ستاد اجرایی فرمان امام، اظهار داشت: از روز نخست نماینده ستاد فرمان اجرایی برادرانه تلاش کرد و این تلاش ادامه دارد که امیدوارم خداوند به عزت آن مجموعه به عنوان بازوی اصلی نظام بیفزاید.

وزیر بهداشت افزود: ستاد اجرایی گام‌های بزرگی برای توسعه نقاط کمتر برخوردار برداشته و نهضت بزرگی در توسعه زیرساخت آموزشی برداشته شد. در حوزه درمان، کشاورزی و صنعت در این شرایط سخت تحریم، گام‌های موثری برداشته شده که امیدوارم به سفارش مقام معظم رهبری برای حمایت از محرومان گام موثری برداریم.

وی عنوان کرد: روز‌های اول شیوع کرونا برای ما سخت بود و عزیزانی که دست ما را گرفتند، در یاد ما و تاریخ خواهند ماند؛ ستاد اجرایی از همان روز اول در کنار ما بود و این موضوع عامل دلگرمی بود که سپاسگزاری ویژه داریم.

وزیر بهداشت با اشاره به تلاش ستاد اجرایی برای تولید اقلام پزشکی، گفت: اینکه در کشور توانستیم در کمتر از دو ماه از وارد کننده تجهیزات پزشکی به تولید کننده و صادر کننده تبدیل شویم، از دستاورد‌های مهم کشور بود که با کمک ستاد اجرایی به وقوع پیوست.

نمکی خاطرنشان کرد: در فاز اول توانستیم با بسیج ملی کرونا با سامانه ۴۰۳۰، آمار مرگ و میر را به نزدیک ۳۰ نفر برسانیم که دستاورد بزرگی بود. زحمات ستاد اجرایی برای تولید دارو چشمگیر بود.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار