کد خبر: 1013551
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۰
نظارتی و اجرای به پیش می رود
عضو هیأت رئیسه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: طرح های مجلس شورای اسلامی مبتنی بر انقلابی گری تقنینی و نظارتی و اجرای به پیش می رود.

روح الله متفکر آزاد در جمع شورای مرکزی جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی آذربایجان شرقی  با اشاره به گذشت کمتر از سه ماه از آغاز فعالیت رسمی مجلس یازدهم اظهار داشت:  مجلس در این مدت علاوه بر تشکیل کمیسیون های مجلس شورای اسلامی در کمترین زمان چهارده طرح اقتصادی که مبتنی بر مطالبات مردمی را ارائه کرده است.

وی افزود: طرح های مانند مدیریت تعارض منافع،  شفافیت آرای نمایندگان، سوت زنی مقابله با فساد، مالیات بر خانه‌های خالی  از جمله طرح های هستند که مبتنی بر  نظارت تقینی انقلابی  در  مجلس در حال بررسی هستند.

متفکرآزاد با اشاره به دعوت از وزرای اقتصادی دولت در اولین روزهای آغاز به کار مجلس گفت: مبنی حرکت مجلس کارآیی و کارآمدی هست و برای تحقق آن باید به غنای محتوای آن کمک شود.

وی گفت: جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی همچون ایام انتخابات می توانند  در تامین محتوای و غنا بخشیدن به آن به  مجلس کمک کند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با اشاره به لزوم ارتباط مستمر با مراکز علمی و فکری جامعه گفت: در راستای تسریع در حل مشکلات حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو هفته آینده مجمع نمایندگان تبریز برای اولین بار تشکیل خواهد شد.

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش می  کنیم هم در مجمع نمایندگان استان و هم مجمع نمایندگان تبریز بر مبنای اولویت‌ها و نیازهای اساسی مردم منطقه حرکت کنیم.

در این نشست که مسولان کمیته‌های تخصصی جمعیت پیشرفت و عدالت استان آ ذربایجان شرقی حضور داشتند، سیدسجاد سیفی دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی در آذربایجان شرقی گفت: این جمعیت بر مبنای حمایت  و تعامل با نمایندگان مجلس شورای اسلامی تلاش می کند ارتباط مستمر با نمایندگان مجلس شورای اسلامی داشته باشد.

وی گفت: از دیدگاه جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی مهمترین موضوع توجه به نیاز های مردم و در اولویت قرار گرفتن آن است.

سیفی افزود: کمیته‌های تخصصی جمعیت تلاش می کنند با همفکری اقشار مختلف مردم محتوای مناسب در راستای حل مشکلات مردم تولید کنند.

وی با اشاره به نگاه راهبردی  و جامع جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی به حل مشکلات مردم گفت:  تشخیص نیاز و حل آن به بهترین شکل ممکن ، فرهنگ کارآمدی را در جامعه حاکم می کند.

شایان ذکر است در این دیدار هریک از مسولان کمیته‌های تخصصی جمعیت پیشرفت و عدالت استان آ.شرقی به طرح دیدگاه های خود در حوزه های تخصصی پرداختند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر