کد خبر: 1013442
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: چندین هزار بسته فرهنگی در سطح استان به مناسبت دهه امامت توزیع می‌شود.

حجت‌الاسلام سید محمد سادات ظهر امروز در دیدار هیئت اندیشه‌ورز شورای تبلیغات اسلامی کردستان با نماینده ولی فقیه کردستان اظهار کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از کهن‌ترین و پرسابقه‌ترین نهادهای جمهوری اسلامی است که به منظور تبلیغ اهداف انقلاب اسلامی، ساماندهی حرکت‌های مردمی و ایجاد هماهنگی و انسجام منطقی بین دستگاههای دولتی و اخد تمهیدات به منظور حضور مستمر مردن در پاسداری از دستاوردها و ارزش‌های انقلاب و مواضع نطام جمهوری اسلامی در سال ۱۳۵۹ توسط امام راحل تاسیس شد.

وی افزود: پس از گذشت چهل سال انقلاب ما با صلابت و به تعبیر مقام معطم رهبری در خط درست و صراط مستقیم حرکت کرده و با لحظه‌شناسی و اقدام به موقع در راستای تقویت جمهوریت و اسلامیت به عنوان دو رکن رکین انقلاب گام برداشته است.

وی خاطر نشان کرد: ولایتمداری، وحدت‌محوری جذب حداکثری همراه با بصیرت و دشمن‌شناسی جزو شاخصه‌های اصلی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوده و این شورا همواره درصدد بازتولید آرمان‌های انقلاب اسلامی است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیعات اسلامی کردستان عنوان کرد: شورا تلاش می‌کند در راستای تقویت شناخت عموم بویژه جوانان نسبت به چرایی و علل پیدایش حوادث انقلاب و همچنان آئینه‌ای عبرت‌آموز به پژواک رویدادهای مهم و عقبه‌های انقلاب اسلامی و حوادث مهم مانند راهپیمایی ۲۲ بهمن و نهم دی بپردازد تا نظام اسلامی در برابر حوادث و توطئه‌های مشابه در برابر نظام سلطه و ایادی داخلی آنها واکسینه شود.


حجت‌الاسلام سادات با تاکید بر استفاده از فضای مجازی در ایام مناسبتی به ویژه برنامه‌های عید غدیر خم و داه ولایت گفت: هیئت اندیشه ورز با حضور مدیران همگام با انقلاب تشکیل شده تا در برنامه‌های مختلف از وجود آنها استفاده شود.

در این جلسه که به مناسبت سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، مدیران دستگاههای فرهنگی استان حضور داشتند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر