کد خبر: 1013441
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۰
نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: با توجه به اینکه در ایام دهه امامت قرار داریم فعالیت‌های این ایام باید بگونه‌ای باشد که جامعه از آن درس بگیرند.

حجت‌الاسلام سید محمدحسینی شاهرودی در جریان دیدار اعضای هیئت اندیشه‌ورز شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تشکیل شد تا هماهنند سایر نهادها رسالت خود را براساس اهداف نظام پیش ببرد‌.

وی با اشاره به اینکه توجه به موضوعات و مناسبت‌های مختلف نیازمند همراهی نهادهای انقلابی در استان است، افزود: در طول دوران انقلاب اسلامی شاهد دستاوردهای ارزشمندی از فعالیت‌های انجام شده هستیم و اگر امروز آنگونه که باید هماهنگی بین نهادها نیست بیانگر نیاز اساسی به جایگاه ارزشمند شورای هماهنگی است که باید با برنامه‌ریزی بهتر توسط شورا تلاش شود تا انسجام بین نهادها در فعالیت‌های مناسبتی پررنگ شود.

وی عنوان کرد: هماهنگیِ تبلیغات باید در تمامی مناسبت‌ها مورد توجه باشد و ایام‌الله طول سال با همراهی و انسجام دستگاهها پیش برود.

نماینده ولی فقیه کردستان با اشاره به ایام امامت خاطر نشان کرد: کارهای تبلیغی که در این ایام انجام می‌شود باید جامعه از آن درس بگیرد.

حجت‌الاسلام شاهرودی اعلام کرد: خداوند برای هر قومی یک هادی یا هدایتگر مبعوث کرده و حضرت ابراهیم نیز یکی از پیامبرانی بود و عید قربان آغاز امامت این پیامبر بود.

وی گفت: انقلاب اسلامی که تشکیل شده جهان را به سمت اسلامی شدن پیش می‌برد و کسانیکه از انقلاب دور می‌شوند خودشان ضربه خواهند دید.

وی اعلام کرد: مقام معظم رهبری بر تشکیل تمدن نوین اسلامی تاکید دارد و نیاز است این تمدن با همراهی همه مردم و مسوولان مقاومت و ایستادگی آنها محقق شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان بیان کرد: باید به جایی برسیم که جوانان به بودن و فعالیت در این کشور افتخار کنند و این مهم با صبر و استقامت و ایستادگی در برابر دشمنان و تحریم‌ها و توطیه‌های انان محقق می‌شود.

حجت‌الاسلام شاهرودی اضافه کرد: شورا باید در تمام ایام مناسبتی با تمام مجموعه‌ها هماهنگ باشد و از فضای مجازی هم بیشترین بهره را در پیشبرد برنامه‌ها ببریم.

وی گفت: باید افتخارات انقلاب اسلامی در تمامی ابعاد مذهبی، فرهنگی بهترین استفاده شود و هیئت اندیشه‌ورز شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که در استان تشکیل شده می‌توانند در کنار هم به تحقق این مهم کمک کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر