کد خبر: 1013407
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷
طبق آخرین آمار جهانی تاکنون ۱۷ میلیون و ۷۵۸ هزار نفر به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند؛ آمریکا با ۴ میلیون و ۷۰۵ هزار مبتلا همچنان در رده نخست جهان قرار دارد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: براساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا این لحظه ۱۷ میلیون و ۷۵۸ هزار و ۸۰۴ نفر در جهان به ویروس کرونا ــ کووید ۱۹ ــ مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۶۸۲ هزار و ۹۹۹ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۱۱ میلیون و ۱۶۱ هزار و ۵۲۰ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست بدهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۷۰ هزار و ۹۰۴ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۴ میلیون و ۷۰۵ هزار و ۸۸۹ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۱۵۶ هزار و ۷۴۷ آمریکایی مبتلا به کووید ۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده اند.

کشور برزیل بعد از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۵۲ هزار و ۵۰۹ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲ میلیون و ۶۶۶ هزار و ۲۹۸ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۹۲ هزار و ۵۶۸ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور هند به عنوان سومین کشور جهان، با افزایش ۵۷ هزار و ۷۰۴ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع یک‌میلیون و ۶۹۷ هزار و ۵۴ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۳۶ هزار و ۵۵۱ هندی جان خود را از دست داده‌اند.

کشور‌های روسیه، آفریقای جنوبی، مکزیک، پرو و شیلی نیز به‌ترتیب با ۸۳۹ هزار و ۹۸۱، ۴۹۳ هزار و ۱۸۳، ۴۲۴ هزار و ۶۲۷، ۴۰۷ هزار و ۴۹۲ و ۳۵۵ هزار و ۶۶۷ مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشور‌های اسپانیا با ۳۳۵ هزار و ۶۰۲ و ایران با ۳۰۴ هزار و ۲۰۴ مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشور‌های آمریکا، برزیل و هند به ترتیب با ۲ میلیون و ۳۲۷ هزار و ۵۷۲، یک میلیون و ۸۸۴ هزار و ۵۱ و یک میلیون و ۹۵ هزار و ۶۴۷ بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان، فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به ۱ ساعت گذشته) نشان می‌دهد:
 
جدیدترین آمار جهانی کرونا شنبه ۱۱ مرداد ۹۹
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار