کد خبر: 1013050
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳
معاون خدمات شهری شهرداری سنندج گفت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا هیچ جایگاهی برای عرضه دام زنده به مناسبت عید سعید قربان تعیین نشده و بر اساس دستورالعمل دامپزشکی کل کشور و ستاد ملی مقابله با کرونا عرضه دام زنده در جایگاه‌های موقت سطح شهر ممنوع است.

لقمان حیدری در گفت‌وگو با خبرنگاران  در سنندج اظهار داشت: عرضه دام زنده به مناسبت ایام عید سعید قربان در سطح شهر ممنوع است.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج اظهار داشت: قربانی کردن یکی از سنتهای حسنه است که مسلمانان در ایام عید سعید قربان نسبت به انجام این  این عمل خیرخواهانه اقدام می‌کنند.

حیدری بیان کرد: هر ساله شهرداری هم در راستای رفاه حال شهروندان در دسترسی آسان به دام زنده نقاط مختلفی را جهت عرضه دام در نظر می‌گرفت و علاوه بر تعیین این نقاط، اکیپ‌های خدمات شهری هم در نقاط مختلف جهت تنظیف مکان‌های عرضه دام مستقر می‌شدند.

وی اعلام کرد: متاسفانه امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و بر اساس دستورالعمل دامپزشکی کل کشور و ستاد ملی مقابله با کرونا و با هدف حفظ سلامتی، جلوگیری از تجمع و رفت وآمد شهروندان، عرضه دام زنده در جایگاه‌های موقت سطح شهر ممنوع است و هیج جایگاهی هم برای فروش دام در این ایام تعیین نشده است.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج عنوان کرد: شهرداری مناطق به صورت مستمر از سطح شهر بازدید می‌کنند و اجازه عرضه دام زنده در این ایام را نخواهند داد.‌

وی خاطرنشان کرد: کشتارگاه صنعتی دام سنندج با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ستاد ملی کرونا در روز عید سعید قربان آمادگی لازم به منظور کشتار دام‌های قربانی و تحویل لاشه‌های استحصالی به متقاضیان را با ارائه خدمات رایگان دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر