کد خبر: 1011553
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: با توجه به شرایط امروز کشور استیضاح رئیس جمهور به مصلحت نیست و لازم است تا مشکلات در سایه تعاملات شناسایی و مرتفع شود.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: علی بابایی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی، گفت: استیضاح رئیس جمهور در شرایط فعلی کشور به صلاح نیست و آنچه اولویت دارد تعامل بین دو قوه و شناسایی و حل مشکلات در سایه این تعاملات است.

وی افزود: استیضاح و سؤال حق مجلس است، اما شرایط امروز کشور به گونه‌ای است که به مصلحت نیست از ابزار استیضاح برای رئیس جمهور استفاده شود.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: ما در روز‌های آغازین مجلس یازدهم و ارتباط با قوه مجریه هستیم و لازم است تا شروع کار برای شناسایی مشکلات و حل آن‌ها گفتگو و مذاکره باشد نه استیضاح.

بابایی خاطرنشان کرد: ما باید با تعامل و گفتگو اطلاعات لازم را درباره مشکلات کشور به دست آوریم تا بتوانیم در سایه کسب این اطلاعات اقدامات لازم را برای حل مشکلات صورت دهیم.

وی در پایان گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب گفتند دولتی که پاسخگو و اهل تعامل با عصاره فضائل ملت باشد باید تا روز آخر به کار خود ادامه دهد و کار را به دولت بعدی بسپارد.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار