کد خبر: 1010888
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۶:۴۵
موشک‌های نقطه‌زن حزب‌الله خواب خوش را از چشم سران رژیم اشغالگر قدس ربوده است و رسانه‌های این رژیم شبانه روز در حال پرداختن به این مسئله از ابعاد مختلف آن هستند. در همین حال رسانه‌های لبنانی سه شنبه شب از هشدار و اعلام حالت فوق‌العاده از سوی ارتش اسرائیل در مرز‌های لبنان خبر دادند.
سرویس بین الملل جوان آنلاین: به گزارش ایکنا، به نقل از «اسپوتنیک»، شبکه «الجدید» لبنان به نقل از رسانه‌های صهیونیستی اعلام کرد که مقامات نظامی منطقه شمالی سرزمین‌های اشغالی در مرز‌های لبنان، شامگاه سه‌شنبه، ۲۴ تیرماه در شهرک «زرعیت» واقع در این منطقه مرزی، حالت فوق‌العاده اعلام کرده و از شهروندان اسرائیلی خواستند تا از منازل خود خارج نشوند.

بر اساس اعلام رسانه‌های صهیونیستی، وزارت جنگ رژیم اسرائیل از ساکنان شهرک‌های مرزی خواسته است که در منازل خود مانده و در‌ها را ببندند و چراغ‌های خارج منازل را روشن نگه دارند.

در همین رابطه، ساکنان مناطق جنوبی لبنان از تحرکات نظامیان اسرائیلی در مناطق مرزی و پرتاب منور از سوی صهیونیست‌ها در آسمان این منطقه خبر دادند.

وحشت روزافزون از موشک‌های حزب‌الله

یک مرکز پژوهشی صهیونیستی ادعا کرد، مسئولان امنیتی موفق شدند ۲۳ موقعیت شلیک موشک‌های حزب‌الله را در لبنان شناسایی کنند. بر اساس گزارش جروزالم پست، تال بری، پژوهشگر ارشد این مرکز تحقیقاتی در این رابطه مدعی شد، حزب‌الله مناطقی را برای شلیک موشک‌های خود تدارک دیده و از این مراکز قادر است تمام نقاط فلسطین اشغالی را مورد هدف قرار دهد و در هر لحظه‌ای آماده انجام عملیات هستند. بر اساس گزارش این مرکز حزب‌الله دست کم ۶۰۰ فروند موشک از نوع فاتح ۱۱۰ در اختیار دارد که با برد ۳۰۰ کیلومتری قابلیت هدایت و دقیق شدن را داشته و این حزب سرگرم بهبود شرایط اصابت آن است. ‎
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار