کد خبر: 1010785
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۱
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل:
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: با توجه به اینکه هر روز شاهد وخیم شدن وضعیت شیوع بیماری ویروسی کرونا ۱۵ رسته شغلی در مناطق مختلف استان اردبیل تعطیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، شهرام حبیب‌زاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه هر روز شاهد وخیم شدن وضعیت شیوع بیماری ویروسی کرونا 15 رسته شغلی در مناطق مختلف استان اردبیل تعطیل می‌شود.

وی با بیان اینکه باید از هر گونه تجمعات در سطح جامعه جلوگیری شود افزود: تمامی موزه‌ها، استخرهای سرپوشیده، سالن‌های بدنسازی، مراکز تفریحی، سالن‌های سینما، کتابخانه‌های عمومی، مهد کودک‌ها، آموزشگاه‌ها، اماکن ورزشی‌، شهر بازی‌ها و گیم نت‌ها شامل این طرح هستند.

حبیب‌زاده در ادامه تصریح کرد: باید از هر گونه تجمعات در سطح جامعه جلوگیری شود و در این راستا در وضعیت قرمز همه آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی زنانه نیز به طور کامل تعطیل خواهند بود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل برگزاری مراسمات عروسی را ممنوع دانست و بیان کرد: تقاضا داریم مردم از مراجعه خودسرانه به مراکز کرونا خودداری کرده و از حضور در اجتماعات غیرضروری و مراسم‌های عروسی و عزا خودداری نمایند.

وی با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی ادامه داد‌: برای اینکه موج دوم کرونا منجر به وقوع حوادثی تلخ نشود باید در حین خروج از منزل و حضور در اماکن پرتجمع ضمن توجه جدی به طرح فاصله گذاری اجتماعی از ماسک و مواد ضدعفونی کننده استفاده کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر