کد خبر: 1010777
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲
طبق آخرین آمار جهانی تاکنون ۱۳ میلیون و ۴۲۶ هزار نفر در سراسر جهان به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند؛ در این گزارش جدیدترین آمار جهانی کرونا در روز چهارشنبه ۲۵ تیر ۹۹ را می‌خوانید.
سرویس جامعه جوان آنلاین: بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا این لحظه ۱۳ میلیون و ۴۶۲ هزار و ۶۵۵ نفر در جهان به ویروس کرونا ــ کووید ۱۹ ــ مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۵۸۱ هزار و ۳۱۶ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۷ میلیون و ۸۵۱ هزار و ۶۰۲ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست بدهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۶۵ هزار و ۵۹۴ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۳ میلیون و ۵۴۵ هزار و ۷۷ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۱۳۹ هزار و ۱۴۳ آمریکایی مبتلا به کووید ۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده اند.

کشور برزیل بعد از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۴۳ هزار و ۲۵۲ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع یک‌میلیون و ۹۳۱ هزار و ۲۰۴ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۷۴ هزار و ۲۶۲ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور هند به عنوان سومین کشور جهان، با افزایش ۲۹ هزار و ۸۴۲ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۹۳۷ هزار و ۴۸۷ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۲۴ هزار و ۳۱۵ هندی جان خود را از دست داده‌اند.

کشور‌های روسیه، پرو، شیلی، مکزیک و اسپانیا و نیز به‌ترتیب با ۷۳۹ هزار و ۹۴۷، ۳۳۳ هزار و ۸۶۷، ۳۱۹ هزار و ۴۹۳، ۳۱۱ هزار و ۴۸۶ و ۳۰۳ هزار و ۶۹۹ مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشور‌های آفریقای جنوبی با ۲۹۸ هزار و ۲۹۲ و انگلیس با ۲۹۱ هزار و ۳۷۳ مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشور‌های آمریکا، برزیل و هند به ترتیب با یک‌میلیون و ۶۰۰ هزار و ۱۹۵، یک میلیون و ۲۱۳ هزار و ۵۱۲ و ۵۹۳ هزار و ۸۰ بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان، فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به ۱ ساعت گذشته) نشان می‌دهد:
 
جدیدترین آمار جهانی کرونا چهارشنبه ۲۵ تیر ۹۹
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار