کد خبر: 1010735
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵
معاون درمان ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران:
معاون درمان ستاد مقابله با کرونا گفت: به منظور رعایت فاصله گذاری اجتماعی، شرایط دور کاری کارمندان و لغو طرح ترافیک در ستاد مدیریت بیماری کرونا مطرح شده و در حال پیگیری هستیم.
سرویس جامعه جوان آنلاین: نادر توکلی، بر ضرورت ماندن مردم در خانه تاکید کرد و گفت: افرادی که کار غیر ضروری ندارند، از خانه خارج نشوند و در صورت بیرون آمدن، حتماً از ماسک استفاده کرد و فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

وی با اشاره به افزایش ترددها، مراسم‌ها، تجمعات و…، که منجر به بروز مجدد بیماری و افزایش بار بیمارستانی شده است، افزود: به جز مراکز تک تخصصی، تمامی بیمارستان‌های دولتی و خصوصی ملزم به پذیرش بیماران کرونایی هستند.

توکلی با عنوان این مطلب که تاکنون ۳۰ درصد از تخت‌های دولتی به بیماران کرونایی اختصاص یافته است، خاطر نشان کرد: به تمام بیمارستان‌های استان تهران بخشنامه ابلاغ شده که بیماران کرونایی ملاقات ندارند. لذا، سامانه‌ای در تمامی مراکز برای پاسخگویی تلفنی به همراهان و آگاهی از وضعیت بیمار راه اندازی شده است.

وی از تشکیل کمیته تعیین تکلیف ترخیص بیماران کرونایی که بهبود نسبی یافته اند، خبر داد و گفت: در صورت نیاز به تخت‌های بیشتر برای بیماران کرونایی، سایر بخش‌های بیمارستانی نیز برای این کرونایی خالی می‌شود.

معاون درمان ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، با بیان این موضوع که دامنه سنی بیماری کرونا کاهش یافته است، افزود: تمامی افراد بالای دو سال از ریسک برابر ابتلاء برخوردارند و افرادی که بیماری زمینه‌ای دارند، بیشتر در معرض خطر هستند.

وی در ارتباط با بازگشایی نقاهتگاه‌ها، تاکید کرد: با توجه به شرایط موجود، فعلاً برنامه‌ای برای بازگشایی نقاهتگاه‌ها نداریم و به منظور رعایت فاصله گذاری اجتماعی، شرایط دور کاری کارمندان و لغو طرح ترافیک در ستاد مدیریت بیماری کرونا مطرح شده و در حال پیگیری هستیم.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار