کد خبر: 1010652
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۲
رییس محیط زیست شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد سرخس گفت: با هدف پایش و حفاظت از عرصه محیط زیست و نگهداشت منابع طبیعی، از خدمات فناوری نوین پهپاد در این مجتمع گازی استفاده شد.

شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد ایرج اجلالی افزود: پالایشگاه خانگیران سرخس به عنوان نخستین شرکت در مجموعه عظیم صنعت گاز اقدام به برنامه‌ریزی و استفاده از خدمات پهپاد کرده است.

وی ادامه داد: بسیاری از تهدیدهای زیست محیطی، تخریب منابع و آلودگی‌های ایجاد شده در زمین، نتیجه فعالیت‌های غیرمنطبق با دستورالعمل‌های محیط زیست و عدم شناسایی به موقع آنهاست افزود: در راستای حفاظت هر چه بیشتر از محیط زیست اطراف پالایشگاه، استفاده از فناوری‌های روز را با مشارکت‌ کارکنان و سازمان‌های مردم نهاد در دستور کار قرار داده‌ایم.

رییس محیط زیست شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد سرخس گفت: به دلیل نیاز مبرم این واحد به خدمات پهپاد برای کنترل و مدیریت آلاینده‌های زیست محیطی، پایش و حفاظت از محیط زیست، پایش کانون‌های ایجاد گرد و غبار، شناسایی مسیل سیلاب‌های حاصل از بارندگی، پایش مراتع اطراف پالایشگاه، شناسایی مراتع خشک شده و مستعد حریق، پایش آب بندها (میزان آب ارسالی به آب بندها)، بررسی و مدیریت فضای سبز و در نهایت کنترل جایگاه‌های مخصوص جمع‌آوری موقت پسماندها و محوطه دفن آنها از پهپاد استفاده می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار