کد خبر: 1010465
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۰
فرمانده انتظامي مشهد از شناسايي و دستگيري متهمان اصلي سرقت هاي خودرو و موتورسيكلت در پوشش خانوادگي خبر داد.

سرهنگ عباس صارمي ساداتي در تشريح عمليات گسترده تيم هاي تجسس كلانتري كاظم آباد مشهد گفت: مرحله ديگري از طرح تشديد مقابله با سرقت در دستور كار سركلانتري غرب مشهد قرار گرفت.
وي افزود: ماموران انتظامی در اين ماموريت ضربتي 3 مرد و 2 زن را به عنوان متهمان سرقت هاي خودرو و موتورسيكلت دستگير كردند.
ترفند كرايه خودرو در پوشش اعضاي يك خانواده :
سرهنگ صارمي گفت: 2 مرد 41 و 34 ساله همراه زني 27 ساله متهم پرونده اي هستند كه در آن خودرو سواري را به طور دربستي كرايه مي گرفتند و با كشاندن راننده به مناطق حاشيه اي شهر و استفاده از مواد بيهوش كننده مرتكب سرقت مي شدند.
فرمانده انتظامي مشهد افزود: با اعلام سرقت به عنف خودرو پرايد سفيد رنگ در روز چهارشنبه هيجدهم تيرماه به فوريت هاي پليسي 110، تيم تجسس كلانتري كاظم آباد وارد عمل شد و سرنخ هايي به دست آمد كه در كمتر از 12 ساعت منجر به ترسيم چهره فرضي يكي از متهمان و پاتوق سارقان در محدوده بلوار توس مشهد شد.
وي خاطرنشان كرد: ماموران انتظامي پس از هماهنگي با مقام قضايي، محل را به طور ضربتي پاكسازي و متهمان را در حالي با تيراندازي هوايي دستگير كردند كه 2 مرد 34 و 41 ساله قصد فرار داشتند.

سرهنگ صارمي گفت: مالك خودرو پرايد در مواجهه حضوري، متهمان را شناسايي كرد و تحقيقات درباره اين پرونده ادامه دارد.
زن و شوهر جوان، متهم پرونده سرقت هاي سريالي موتورسيكلت:
فرمانده انتظامي مشهد در بخش ديگري از اين مصاحبه گفت: تيم هاي تجسس كلانتري كاظم آباد در اجراي طرح تشديد مقابله با سرقت، پي گيري سرقت هاي سريالي موتورسيكلت را در دستور كار خود قرار دادند.
سرهنگ صارمي گفت: بررسي هاي پليسي در اين باره ردپاي زن و مردي جوان را در سرقت ها نشان مي داد و پليس پس از بررسي هاي علمي و دقيق، اين متهمان كه زن و شوهري جوان بودند را شناسايي و تحت تعقيب قراردادند.
اين مقام انتظامي گفت: پليس پس از هماهنگي با مقام قضايي براي دستگيري متهمان وارد عمل شد و اين 2 متهم در حالي دستگير شدند كه مرد جوان از روي پشت بام قصد فرار داشت .
وي تصريح كرد: بررسي هاي اوليه پليس حاكي از آن است، اين متهمان در پوشش خانواده موتورسيكلت ها را به سرقت مي برده اند و تحقيقات پرونده براي كشف سرقت هاي انجام شده توسط آن ها ادامه دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار