کد خبر: 1010327
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۲
کرونا شوخی‌بردار نیست
رئیس کمیته بهداشت محیط ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا، نظارت دقیق بر رعایت استفاده از ماسک در اماکن عمومی را مورد تأکید قرار داد و گفت: عادی‌انگاری در شرایط فعلی بسیار خطرناک است.

 جواد رحمتی  در جلسه کمیته بهداشت محیط ستاد استانی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا، با بیان اینکه کرونا، شوخی‌بردار نیست، افزود: همه باید برای ایجاد حساسیت هرچه بیشتر در بین مردم، تلاش کنیم.

 
وی با تاکید بر پرهیز مردم از مسافرت های غیرضروری و حضور در اجتماعات و دورهمی‌ها، گفت: حضور در چنین مراسم هایی به معنای بازی با جان خود و دیگران است و باید با فرهنگ سازی در این زمینه به برخی باورهای سنتی و غلط پایان دهیم.
 
وی اظهار داشت: رعایت فاصله گذاری اجتماعی نه در شعار بلکه در مقام عمل باید مورد توجه تمام اقشار جامعه قرار گیرد و برای تحقق هدف نیز باید بتوانیم از ظرفیت سازمان های مردم نهاد استفاده کنیم.
 
رحمتی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت نظارت شهرداری بر تاکسی های درون شهری برای رعایت پروتکل های بهداشتی تأکید کرد و گفت: آگاه سازی رانندگان تاکسی باید توسط شهرداری مورد توجه قرار گیرد و در صورت بی توجهی رانندگان به رعایت پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل های ابلاغی، متناسب با ضوابط با آن ها برخورد شود.
 
نظارت بر اجرای طرح استفاده اجباری از ماسک، اجرای دقیق فاصله گذاری اجتماعی در وسایل نقلیه عمومی، مقابله با قهوه خانه های سنتی عرضه کننده قلیان و رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی در باشگاه های ورزشی از مهم ترین مصوبات این جلسه بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر