کد خبر: 1010318
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۷
سرپرست معاونت گردشگری آذربایجان‌شرقی از معرفی ۱۸ وب‌سایت غیر‌مجاز رزرو مراکز اقامتی به مراجع قانونی در استان خبر داد.

علیرضا بایرام‌زاده  اظهار داشت: با توجه به اینکه رزرو مراکز اقامتی به‌صورت الکترونیکی تنها از سایت‌های معتبر امکان‌پذیر است، لذا هم‌وطنان  اعتبار از اعتبار وب‌سایت مراجعه شده اطمینان یافته و سپس اقدام به رزرو اقامتگاه کنند.

وی افزود: به دنبال بررسی‌های انجام‌گرفته توسط معاونت گردشگری، ۱۸ وب‌سایت غیرمجاز که اقدام به معرفی مراکز اقامتی غیرمجاز نیز کرده‌اند، شناسایی و پرونده آن‌ها برای پیگیری مراحل قانونی در حال انجام است.

سرپرست معاونت گردشگری آذربایجان‌شرقی در ادامه با اشاره به اینکه رزرو مراکز اقامتی تنها از وب‌سایت‌های معتبر و تأییدشده امکان‌پذیر است، گفت: براساس قانون رزرو مراکز اقامتی تنها از وب‌سایت‌هایی امکان‌پذیر و قابل پیگیری است که دارای نشان «اینماد» باشند، در غیر این صورت فعالیت وب‌سایت‌ها غیرقانونی خواهد بود و در صورت پیشامد هرگونه مشکل برای گردشگران از طرف مراکز اقامتی تأیید نشده، مسئولیت بر عهده افراد خاطی خواهد بود.

بایرام زاده گفت: هم‌وطنان در صورت مشاهده فعالیت وب‌سایت‌های غیرمجاز و معرفی مراکز اقامتی غیر‌مجاز می‌توانند با معاونت گردشگری استان به شماره ۳۵۵۴۶۰۴1 تماس حاصل و یا بصورت حضوری به آدرس تبریز، میدان ساعت، کوی مقصودیه، پشت عمارت شهرداری، خانه تاریخی حیدرزاده مراجعه کرده و مراتب را گزارش دهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر