کد خبر: 1010190
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۴
مجمع خیریه های مردمی شهرستان اسلامشهر به منظور هم افزایی خیریه ها با یکدیگر و ایجاد اتحاد در ارائه خدمات به نیازمندان تشکیل شد.
محمدرضا عباسی

 در راستای ایجاد هم افزایی و اتحاد بین خیریه های فعال در جهت ارائه خدمات بهینه به نیازمندان و جامعه هدف در شهرستان اسلامشهر، مجموعه خیریه های مردمی اسلامشهر تشکیل شد .

در مجمع عمومی خیریه های مردمی که ظهر امروز در محل حسینیه دارالشفا با حضور نمایندگان، مسئولین موسسات، انجمن‌ها و تشکل‌های مردمی غیر دولتی، عام المنفعه و غیرسیاسی تشکیل شد، اعضای هیئت مدیره مجمع خیریه های مردمی شهرستان اسلامشهر با برگزاری انتخابات و رای‌گیری حاضرین انتخاب شدند.

تسریع و تسهیل مسیر ارائه خدمات اجتماعی به افراد، خانواده های نیازمند، زنان سرپرست خانوار، کودکان بی سرپرست و بد سرپرست، آسیب‌دیدگان اجتماعی و...، ایجاد زمینه‌های لازم جهت اجرای قانون برنامه سوم توسعه فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی جمهوری اسلامی، ارتقاء و ساماندهی خدمات اجتماعی در بخش‌های غیردولتی از مهمترین اهداف تشکیل مجمع خیریه‌ های شهرستان اسلامشهر است.

ایجاد توسعه و جهت دهی به فعالیت موسسات و تشکل های خیریه، تسریع و سهولت دستیابی خدمات گیرندگان به خدمات اجتماعی کارآمد، کمک‌رسانی منظم و عادلانه به اکثریت قشر نیازمند، ایجاد بانک اطلاعاتی شهرستان در حوزه خیریه ها برای استفاده هر چه بهتر از امکانات و ظرفیت‌های موجود در سطح منطقه و حتی کشور از دیگر اهداف تشکیل این مجمع می‌توان برشمرد.

با تشکیل مجمع خیریه‌ های اسلامشهر، می توان علاوه بر هم افزایی خیریه ها با یکدیگر و امکان استفاده از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های یکدیگر و تقسیم کمک های مختلف دولتی و غیردولتی در بین خیریه ها، زمینه حضور خیریه های مختلف از هر طیفی جهت افزایش فرهنگ همدلی و انجام امور خیریه به نفع عامه مردم به خصوص قشر مستضعف را به وجود آورد.

در نخستین مجمع خیریه شهرستان اسلامشهر پس از برگزاری انتخابات از بین کاندیداها: حسین علی، سیاوش مرادی، علی ترکمن، هاجر رمضانی، علی اکبر ترابی، مهدی کرمی، محبوبه خجسته، سلمان حیدری، داوود طاهری و فرشته قادری به عنوان اعضای اصلی و علی البدل هیئت مدیره این مجمع خیریه های مردمی انتخاب شدند.

در شهرستان اسلامشهر بالغ بر ۸۰ موسسه، مرکز و تشکل مردمی غیر انتفاعی با حمایت خیرین شهرستان به صورت رسمی در زمینه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، آموزشی و... در جهت خدمات رسانی به نیازمندان منطقه و حتی سایر نقاط کشور فعالیت داشته و تاکنون خدمات مختلفی در زمینه احداث ساختمان برای زلزله زدگان و آسیب دیدگان از سیل و ... ارائه کرده‌اند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
زهرا حقشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
0
0
ممنون از انعکاس خبر وزحمات شما بزرگواران با امید اینکه بتوانیم به اهداف مورد نطر جامه عمل بپوشانیم و کارگروههای 14 گانه در سطح شهرستان ودر نهابت در کل کشور بهترین عملکرد را درجهت ارتقا سطح فرهنگی ومعیشتی نور چشمانمان داشته باشند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر