کد خبر: 1010185
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
طبق آمار جهانی در ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۲۱۶ هزار و ۴۱۶ مبتلای جدید در سراسر جهان، مجموع مبتلایان به ۱۲ میلیون و ۸۴۷ هزار نفر رسید. در این گزارش
سرویس جامعه جوان آنلاین: بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا این لحظه ۱۲ میلیون و ۸۴۷ هزار و ۲۸۸ نفر در جهان به ویروس کرونا ــ کووید ۱۹ ــ مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۵۶۷ هزار و ۷۳۴ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۷ میلیون و ۴۸۳ هزار و ۲۴۶ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست بدهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۶۳ هزار و ۸۶۰ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۳ میلیون و ۳۵۵ هزار و ۶۴۶ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۱۳۷ هزار و ۴۰۳ آمریکایی مبتلا به کووید ۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده اند.

کشور برزیل بعد از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۳۶ هزار و ۴۷۴ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع یک‌میلیون و ۸۴۰ هزار و ۸۱۲ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۷۱ هزار و ۴۹۲ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور هند به عنوان سومین کشور جهان، با افزایش ۲۷ هزار و ۷۵۵ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۸۵۰ هزار و ۳۵۸ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۲۲ هزار و ۶۷۸ هندی جان خود را از دست داده‌اند.

کشور‌های روسیه، پرو، شیلی، اسپانیا و مکزیک نیز به‌ترتیب با ۷۲۰ هزار و ۵۴۷، ۳۲۲ هزار و ۷۱۰، ۳۱۲ هزار و ۲۹، ۳۰۰ هزار و ۹۸۸ و ۲۹۵ هزار و ۲۶۸ مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشور‌های انگلیس با ۲۸۸ هزار و ۹۵۳ و آفریقای جنوبی با ۲۶۴ هزار و ۱۸۴ مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشور‌های آمریکا، برزیل و هند به ترتیب با یک‌میلیون و ۴۹۰ هزار و ۴۴۶، یک میلیون و ۲۱۳ هزار و ۵۱۲ و ۵۳۶ هزار و ۲۳۱ بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان، فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به ۲ ساعت گذشته) نشان می‌دهد:
 
جدیدترین آمار جهانی کرونا یکشنبه ۲۲ تیر ۹۹
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار