کد خبر: 1010101
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۰
استاندار خراسان رضوی:
استاندار خراسان رضوی گفت: پرداخت تسهیلات به بنگاه‌های اقتصادی متضرر از کرونا در شرایط سخت کنونی کار شجاعانه‌ای از سوی دولت بود که باید قدر آن را دانست.

علیرضا رزم حسینی در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری خراسان رضوی افزود: باید از دولت قدردانی کرد که به رغم فشارهای اقتصادی ناشی از تحریم و مشکلات کرونا، ۴۰۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی را به صاحبان کسب و کار متضرر از این ویروس اختصاص داده است.

وی ادامه داد: نرخ سود این تسهیلات نیز بسیار مناسب است و باید شرایط بهتری برای بانک‌ها به منظور تسریع در پرداخت تسهیلات به بنگاه‌های اقتصادی فراهم شود.

استاندار خراسان رضوی گفت: اطلاع رسانی به بنگاه‌های اقتصادی متضرر از کرونا در استان برای دریافت تسهیلات بانکی، ضعیف بوده و باید در این زمینه تلاش بیشتری صورت گیرد.

وی افزود: مسوولان دستگاه‌های اجرایی باید از طریق رسانه‌ها اطلاع رسانی جامعی از تسهیلات و شرایط مناسب آن داشته باشند تا هر چه سریعتر منابع لازم در این خصوص ازسوی صاحبان کسب و کار در استان جذب شود.

رزم حسینی ادامه داد: سرعت پرداخت تسهیلات یاد شده در خراسان رضوی بسیار کند است و باید هر چه سریعتر اقدامات لازم برای تسریع در پرداخت این تسهیلات انجام گیرد.

وی گفت: ۹۵ درصد بنگاه‌های اقتصادی در خراسان رضوی متعلق به بخش خصوصی هستند و از آنجا که این تسهیلات به فعالان بخش خصوصی اختصاص دارد باید خراسان رضوی بیشترین جذب را در این منابع مالی داشته باشد.

استاندار خراسان رضوی ایجاد شبکه مجازی از سوی تشکل‌های بخش خصوصی به منظور دادن فراخوان برای جذب تسهیلات بانکی و تسریع در پرداخت آن را مورد تاکید قرار داد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار