کد خبر: 1010037
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
گروهی از جمهوری‌خواهان که در دوره گذشته انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به دونالد ترامپ رأی داده بودند، با اعلام نارضایتی خود از لفاظی‌ها و عملکرد ترامپ قصد دارند در انتخابات پیش رو، دست از حمایت از او بکشند.
سرویس بین المللل جوان آنلاین: گروهی از جمهور‌ی‌خواهان که در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا به دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور کنونی آمریکا رأی داده بودند، قصد دارند در انتخابات پیش‌رو حمایت از او را رها کنند.

به نوشته وبگاه «هافینگتون پست»، این گروه از جمهوری‌خواهان در یک ویدئوی تبلیغاتی دلایل خود را برای دست کشیدن از حمایت از دونالد ترامپ عنوان کرده‌اند.

هافینگتون پست نوشته ۱۵ نفر از حامیان دونالد ترامپ که در این ویدئو با ترامپ به مخالفت پرداخته‌اند، دروغ‌ها و لفاظی‌های تند رئیس‌جمهور آمریکا و سوء‌مدیریت وی در مقابله با بحران کرونا را دلایل دست کشیدن از او در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا عنوان کرده‌اند.

برخی از این افراد عنوان کرده‌اند که در حمایت از ترامپ احساس گناه، شرمندگی و خجالت‌زدگی دارند.

این ویدئو قرار است روز یکشنبه (فردا)، در ایالت‌های آریزونا و کارولینای شمالی از شبکه فاکس نیوز پخش شود.

این گروه از جمهوری‌خواهان بار‌ها ویدئو‌هایی را در شبکه اجتماعی «یوتیوب» منتشر کرده که حاوی اظهار نظرات جمهوری‌خواهان ناراضی از ترامپ هستند که علیه ترامپ صحبت می‌کنند.

مدیر راهبردی این گروه گفته است: «تغییر عقیده و زبان به اعتراض گشودن جسارت می‌خواهد.»

وی همچنین گفت: «تحقیقات نشان می‌دهد، به منظور دستیابی به رأی‌دهندگان سر‌نوشت‌سازی که دور گذشته با ترامپ همراه شدند، مؤثر‌ترین پیام‌رسانی که به آنان اجازه تغییر عقیده را می‌دهد فردی است که مانند آن‌ها به ترامپ رأی داده است.»

گروه دیگری از جمهوری‌خواهان محافظه‌کار در آمریکا نیز در حال انتشار ویدئو‌های تبلیغاتی علیه ترامپ هستند. این گروه نیز با انتشار ویدئوی تبلیغاتی با ذکر جملاتی به انتقاد از عملکرد ترامپ پرداختند.

این گروه موسوم به «پروژه لینکلن»، یک کمیته اقدام سیاسی است که در اواخر سال ۲۰۱۹ در آمریکا شکل گرفت. هدف این کمیته جلو‌گیری از انتخاب مجدد ترامپ در انتخابات نوامبر ۲۰۲۰ است. این کمیته همچنین از «جو بایدن» نامزد بالقوه دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری پیش‌رو در آمریکا حمایت کرده است.

در بین مؤسسان این گروه که از منتقدان ترامپ هستند، نام «جورج کانوِی» به چشم می‌خورد که همسر «کلین کانوی»، مشاور دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکاست.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار