کد خبر: 1009993
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱
طبق آخرین آمار، ۱۲ میلیون و ۶۳۰ هزار نفر به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند؛ در این گزارش جدیدترین آمار جهانی کرونا در روز شنبه ۲۱ تیر ۹۹ را می خوانید.
سرویس جامعه جوان آنلاین: بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا این لحظه ۱۲ میلیون و ۶۳۰ هزار و ۸۷۲ نفر در جهان به ویروس کرونا ــ کووید ۱۹ ــ مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۵۶۲ هزار و ۸۸۸ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۷ میلیون و ۳۶۶ هزار و ۴۸۸ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست بدهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۷۱ هزار و ۷۸۷ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۳ میلیون و ۲۹۱ هزار و ۷۸۶ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۱۳۶ هزار و ۱۷۱ آمریکایی مبتلا به کووید ۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده اند.

کشور برزیل بعد از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۴۵ هزار و ۲۳۵ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع یک‌میلیون و ۸۰۴ هزار و ۳۳۸ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۷۰ هزار و ۵۲۴ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور هند به عنوان سومین کشور جهان، با افزایش ۲۷ هزار و ۷۶۱ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۸۲۲ هزار و ۶۰۳ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۲۲ هزار و ۱۴۴ هندی جان خود را از دست داده‌اند.

کشور‌های روسیه، پرو، شیلی، اسپانیا و مکزیک نیز به‌ترتیب با ۷۱۳ هزار و ۹۳۶، ۳۱۹ هزار و ۶۴۶، ۳۰۹ هزار و ۲۷۴، ۳۰۰ هزار و ۹۸۸ و ۲۸۹ هزار و ۱۷۴ مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشور‌های انگلیس با ۲۸۸ هزار و ۱۳۳ و ایران با ۲۵۲ هزار و ۷۲۰ مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشور‌های آمریکا، برزیل و هند به ترتیب با یک‌میلیون و ۴۶۰ هزار و ۴۹۵، یک میلیون و ۲۱۳ هزار و ۵۱۲ و ۵۱۶ هزار و ۲۰۶ بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان، فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به ۲ ساعت گذشته) نشان می‌دهد:
 
آخرین آمار جهانی کرونا شنبه ۲۱ تیر ۹۹
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار