کد خبر: 1009804
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۱
معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان گفت: سامانه مشاوره ای پلیس پاسخگو در راستای خدمات سریع به شهروندان راه اندازی می‌شود.
امیرهوشنگ حیدریان در گفت‌وگو با خبرنگاران در سنندج، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور جلوگیری از تجمع شهروندان و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی،شهروندان می‌تواند با شماره‌گیری 096580 از خدمات روانشناسی و مشاوره‌ای استفاده کنند.

وی هدف از راه‌اندازی این سامانه را دسترسی آسان مردن به خدمات مشاوره‌ای از قبیل خانوادگی، تربیتی، ازدواج، اعتیاد، فردی و .....عنوان کرد.

این مقام انتظامی با تأکید بر اینکه بخش کوچکی از هوشمندسازی پلیس در معاونت اجتماعی ناجا، با راه‌اندازی سامانه مشاوره پلیس پاسخگو محقق شده است، اذعان داشت: مشاوره تلفنی یکی از بخش‌های مهم سامانه پلیس پاسخگوست که به تازگی در راستای اقدامات خدماتی سریع و در دسترس شهروندان در زمینه‌های مختلف به همت معاونت اجتماعی ناجا راه‌اندازی شد.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان کردستان در پایان خاطرنشان کرد: مرکز مشاوره آرامش با بهره‌گیری از روانشناسان و مشاوران توانمند هر روزه در دو شیفت صبح و عصر خدمات روانشناسی، مشاوره‌ای،مددکاری، روانسنجی را به مردم ارائه نمایند.

وی تصریح کرد: با راه‌اندازی سامانه پلیس پاسخگو تمامی شهروندان می‌توانند این خدمات را بصورت غیرحضوری و از طریق تماس تلفنی دریافت کنند

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر