وی هدف از راهاندازی این سامانه را دسترسی آسان مردن به خدمات مشاورهای از قبیل خانوادگی، تربیتی، ازدواج، اعتیاد، فردی و .....عنوان کرد.
این مقام انتظامی با تأکید بر اینکه بخش کوچکی از هوشمندسازی پلیس در معاونت اجتماعی ناجا، با راهاندازی سامانه مشاوره پلیس پاسخگو محقق شده است، اذعان داشت: مشاوره تلفنی یکی از بخشهای مهم سامانه پلیس پاسخگوست که به تازگی در راستای اقدامات خدماتی سریع و در دسترس شهروندان در زمینههای مختلف به همت معاونت اجتماعی ناجا راهاندازی شد.
معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان کردستان در پایان خاطرنشان کرد: مرکز مشاوره آرامش با بهرهگیری از روانشناسان و مشاوران توانمند هر روزه در دو شیفت صبح و عصر خدمات روانشناسی، مشاورهای،مددکاری، روانسنجی را به مردم ارائه نمایند.
وی تصریح کرد: با راهاندازی سامانه پلیس پاسخگو تمامی شهروندان میتوانند این خدمات را بصورت غیرحضوری و از طریق تماس تلفنی دریافت کنند