کد خبر: 1009659
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷
مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان :
شهرام موحدی گفت: با توجه به نامگذاری سال جدید از سوی رهبری با عنوان جهش تولید، تمام نیروهای این اداره‌کل و شاغل در بخش خصوصی حوزه دامپزشکی با تلاش بی‌وقفه و به کارگیری تمامی توان خود برای رسیدن به اهداف مورد نظری که در راستای تحقق شعار سال است، گام بر می‌دارند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ، مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان اظهار داشت: مقام معظم رهبری با نامگذاری سال جاری و سال قبل نشان دادند که دغدغه نخست کشور، مسائل اقتصادی است،  بنابراین می‌توان گفت، کنترل بیماری‌های قابل انتقال به انسان و تضمین سلامت و ایمنی محصولات دامی، اصلی‌ترین وظیفه دامپزشکی در شرایط کنونی است تا از این منظر فشار اقتصادی مضاعفی به کشور تحمیل نشود.

وی حمایت بیش از پیش دولت در ایفای شایسته و مقتدرانه مسوولیت‌ها و وظایف خطیر و ذاتی دامپزشکی را خواستار شد و خاطرنشان کرد: با اقدامات مناسب صورت گرفته، اداره کل دامپزشکی استان موفق شده ضمن حفظ سرمایه ارزشمند دامی از همه‌گیری بیماری‌های دامی و مشترک بین انسان و دام، استان را مصون نگه دارد.

موحدی با تقدیر از زحمات تولیدکنندگان بخش دام، طیور، آبزیان و دامپزشکی گفت: در زمان حاضر در استان یک میلیون و ۳۷۰ هزار تن شیر تولید می‌شود که به اندازه ۱۴ استان کشور است و این در حالی است که هیچ توجهی به نخبگان این صنعت نمی‌شود.

مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان با بیان اینکه مسوولان کشوری رشد اقتصادی کشور را مدیون بخش کشاورزی می‌دانند، تصریح کرد: اما متاسفانه تسهیلات بانکی به آن‌ها داده نمی‌شود از این رو باید توجه بیشتری به بخش کشاورزی داشته باشیم.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار