کد خبر: 1009565
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: کالدرون برخلاف برانکو ایوانکوویچ دنبال توافق است، ولی باید بگویم در حق برانکو بی مهری شد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: مهدی رسول پناه در خصوص محکومیت ۷۴۵ هزار دلاری باشگاه پرسپولیس در قبال شکایت گابریل کالدرون و دستیاران وی در این تیم گفت: باید روند قضایی این موضوع را دنبال کنیم. متأسفانه در پرداخت دستمزد آقای کالدرون فقط ۵ روز تأخیر خورد و این مشکل به وجود آمد. وقتی فسخ کردند تا ۲۰ روز فرصت پرداخت داشتیم تا به تفاهم برسیم، اما این کار را انجام ندادیم تا مشکل به وجود بیاید.

سرپرست باشگاه پرسپولیس افزود: البته رایزنی‌های لازم را با این مربی و دستیارانش داشته ایم تا به تفاهم برسیم. او خودش هم به دنبال توافق است.

وی در پاسخ به این سوال که برانکو ایوانکوویچ آنقدر بدقولی دید که حالا حاضر نیست مثل کالدرون توافق کند، افزود: در حق برانکو بی مهری شد. او مربی بزرگی است که جام‌های زیادی با پرسپولیس به ارمغان آورد. باید در همان زمان پولش را می‌دادند.

رسول پناه تصریح کرد: گفته اند ۱۳۰۰ صفحه علیه برانکو شکایت برده ایم در صورتی که یک خط هم از او شکایت ننوشته ایم. وقتی دادگاه CAS از ما خواست باید مدارک را در ۶ سری برای چهار نفر از اعضای کادر فنی کپی می‌کردیم. آن وقت بعضی‌ها فکر می‌کردند ۱۳۰۰ صفحه علیه آن‌ها شکایت تنظیم کردیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس راجع به مبتلایان به کرونا در تیم‌های استقلال و فولاد تأکید کرد: اتفاقی است که برای آن‌ها رخ داده، اما خوشبختانه در پرسپولیس رقم نخورده است.

وی ادامه داد: ما با دو سه برد دیگر قهرمانیم. هر چه سازمان لیگ اعلام کند تمکین می‌کنیم.

وی درباره اظهارات حجت نظری عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال تهران مبنی بر ارسال جام قهرمانی با اسنپ از میدان منیریه به باشگاه پرسپولیس گفت: درست نبود او که عضو شورای شهر تهران است چنین اظهار نظری کند. نظری بی تجربگی کرد.

رسول پناه درباره وضعیت املاک باشگاه پرسپولیس در راستای خصوصی سازی خاطرنشان کرد: طبق تصمیمات سازمان خصوصی سازی، دو ورزشگاه برای پرسپولیس و دو ورزشگاه برای استقلال تعلق پیدا کرد. سند مجموعه ورزشی درفشی فر را تا چند روز دیگر به نام پرسپولیس می‌کنند که با توجه به موقعیت این ملک، ارزش فوق العاده زیادی دارد. همچنین ورزشگاه شهدای گمنام تهران نیز به پرسپولیس داده شد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس افزود: ورزشگاه شهید کاظمی، اوقافی است، ولی باشگاه پرسپولیس حق انتفاع از آن را دارد. باید بگویم از لحاظ کارشناسی ورزشگاه‌های متعلق به پرسپولیس خیلی باارزش‌تر از استقلال است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار