کد خبر: 1009542
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵
شهردار اردبیل:
شهردار اردبیل گفت: امسال عملیات اجرایی ۲۲۰ پروژه و طرح عمرانی در راستای کاهش معضلات و مشکلات در سطح شهرستان اردبیل آغاز شده است و در حال حاضر در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، حمید لطف اللهیان در آیین گرامیداشت روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در اردبیل اظهار داشت: بر اساس هماهنگی و برنامه‌ریزی انجام شده امسال تاکنون عملیات اجرایی 220 پروژه و طرح عمرانی در راستای کاهش معضلات و مشکلات در سطح شهرستان اردبیل آغاز شده است و در حال حاضر در حال اجرا است.

وی از اختصاص اعتبارات لازم به پروژه‌های شهری در اردبیل خبر داد و افزود: به تمانی پروژه‌های شهری در مناطق مختلف سطح شهرستان اردبیل 200 میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات شهرداری اختصاص یافته است که مجموعه شهرداری با تلاش جدی و اهتمام ویژه‌ای به دنبال تکمیل آن‌ها است.

لطف اللهیان با بیان اینکه تا پایان فصل کاری اعتبارات لازم برای سایر پروژه‌های شهری نیز تامین می‌شود تصریح کرد: با هماهنگی‌های انجام شده در تلاش هستیم تا پایان فصل کاری اعتبارات لازم برای سایر پروژه‌های شهری نیز تامین شود به طوری که در مجموع اعتبارات پروژه‌های عمرانی شهری اردبیل به میزان 300 میلیارد تومان افزایش می‌یابد.

شهردار اردبیل حل معضلات ترافیکی را از اولویت‌های شهرداری دانست و بیان کرد: پروژه حل معضلات ترافیکی، بهسازی معابر شهری، اصلاح مبادی ورودی و خروجی شهر، طرح توسعه فضای سبز، کاشت نهال و خدمات فرهنگی و اجتماعی از مهم‌ترین پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی در دست احداث شهرداری اردبیل است.

وی با تاکید بر بهره‌برداری از مجتمع‌های فرهنگی و هنری در اردبیل اظهار کرد: مجموعه شهرداری اردبیل امسال با جدیت کامل نسبت به حل معضلات اجتماعی و فرهنگی در شهر و تکمیل مجتمع‌های فرهنگی و هنری ورود کرده است و امسال 2 پروژه فرهنگسرا در اردبیل افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر