کد خبر: 1009530
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴
جانز هاپکینز:
طبق جدیدترین آمار و ارقام دانشگاه جانز هاپکینز، در ۲۴ ساعت گذشته با مرگ ۳۳۸ نفر دیگر، مجموع قربانیان کرونا در ایالات متحده آمریکا از مرز ۱۳۰ هزار نفر عبور کرد.
سرویس بین الملل جوان آنلاین: دانشگاه «جانز هاپکینز» امروز (سه‌شنبه) گزارش کرد که در ۲۴ ساعت گذشته، ۳۳۸ نفر جدید بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا جان خود را از دست دادند تا مجموع قربانیان این ویروس در این کشور به ۱۳۰ هزار و ۲۸۴ نفر برسد.

این آمار و ارقام همچنین نشان می‌دهد که در ۲۴ ساعت گذشته، ۴۷ هزار و ۱۳۱ مورد جدید به مبتلایان به «کووید-۱۹» در ایالات متحده آمریکا افزوده شد و شمار کلی مبتلایان به این ویروس ناشناخته در آمریکا به دو میلیون و ۹۳۵ هزار و ۷۱۶ نفر رسید.

با اینحال، پایگاه اطلاع‌رسانی worldometers، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا را سه میلیون و ۴۰ هزار و ۸۳۳ نفر و مجموع قربانیان آن را در این کشور ۱۳۲ هزار و ۹۷۹ نفر گزارش کرده است. نیویورک با ۴۲۲ هزار و ۴۳۳ مورد ابتلا و ۳۲ هزار و ۲۶۷ مورد فوتی کانون بیماری همه‌گیر کرونا در آمریکا محسوب می‌شود.

بنا بر گزارش دانشگاه جانز هاپکینز، تاکنون دستکم ۱۱ میلیون و ۵۹۲ هزار و ۲۵۹ نفر از مردم سراسر جهان به کرونا آلوده شده‌اند و از آن میان ۵۳۷ هزار و ۴۸۷ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند و ۶ میلیون و ۲۸۳ هزار و ۳۳ نفر نیز بهبود یافته‌اند. آمریکا همچنان در صدر کشور‌های جهان با بیشترین آمار مبتلایان و قربانیان ویروس کرونا قرار دارد.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار