کد خبر: 1009447
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۸
دیگر قرار گرفتن در ترکیب ثابت برای کاپیتان پا به سن گذاشته پرسپولیس به راحتی مقدور نیست و به نظر می‌رسد سید جلال به دوران بازنشستگی نزدیک شده است.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: مدتهاست زمزمه‌های خداحافظی سید جلال حسینی در پایان فصل سر زبان‌ها افتاده و گرچه هرگز این بازیکن باتجربه حاضر نشده در این خصوص اظهار نظر کند، اما برخی شواهد نشان می‌دهد کاپیتان ۳۹ ساله سرخ ها به پایان خط در دوران بازیگری نزدیک شده است.

سیدجلال یکی از پرافتخارترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران است که عناوین قهرمانی زیادی را با تیم های مختلف در لیگ برتر کسب کرده و با پرسپولیس هم جام های زیادی را بالای سر برده است.

پرسپولیس در نیم فصل دوم ۹ بار به میدان رفته و سید جلال در ۵ بازی از این ۹ بازی فرصت حضور در میدان را پیدا کرده است که تنها ۳ بازی در ترکیب ثابت قرار گرفته و در دو بازی به عنوان بازیکن جانشین در آخرین دقایق بازی از نیمکت ذخیره‌ها به زمین رفته است و در ۴ بازی اصلا حضور نداشته است.

این مدافع باتجربه در دیدار مقابل پارس جنوبی جم، سپاهان، شهرخودرو و شاهین اصلا مورد استفاده قرار نگرفته و در ۳ بازی مقابل تراکتور، صنعت نفت و استقلال در ترکیب ثابت به میدان رفت و به طور کامل بازی کرد.

حسینی باتجربه یکبار مقابل نساجی در دقیقه ۸۵ از روی نیمکت به زمین رفت و جانشین محسن ربیع خواه شد و یکبار هم مقابل پیکان در اوقات تلف شده بازی به میدان رفت و جای علیپور را گرفت.

همین یک دقیقه بازی مقابل پیکان، تنها حضور او در ۴ بازی آخر سرخ پوشان است که به نظر می‌رسد با این آمار می‌توان چنین گمانه زنی کرد که سید جلال رفته رفته به پایان دوران بازیگری نزدیک شده است و چه بسا زمزمه هایی که در خصوص خداحافظی او در پایان فصل به گوش می رسد، به واقعیت تبدیل شود.

حسینی در نیم فصل نخست هم تنها در ۷ بازی مقابل پارس جنوبی، تراکتور، پیکان، فولاد، نفت مسجد سلیمان، ذوب آهن و سایپا به میزان ۵۴۷ دقیقه در میدان حضور یافت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار