کد خبر: 1009436
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸
پیشکسوت فوتبال ایران با اشاره به بازی‌ها و اتفاقات رخ داده در لیگ برتر فوتبال ایران گفت: من به باشگاه‌های درگیر کرونا حق می‌دهم کنار بکشند، چون چیزی مهم‌تر از سلامتی وجود ندارد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: حسین کلانی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص عدم برگزاری بازی‌های استقلال - پارس جنوبی و فولاد - نساجی به دلیل ابتلای تعدادی از بازیکنان استقلال تهران و فولاد به ویروس کرونا گفت: به نظرم تیم‌های استقلال و فولاد کار درستی انجام می‌دهند. پای جان آدمی در میان است. اگر واقعاً تشخیص بر ابتلای اعضای آن‌ها به کرونا هست باید از این تصمیم دفاع کرد. چیزی مهم‌تر از سلامتی وجود ندارد و به مدیران این باشگاه‌ها باید کاملاً حق داد که نخواهند با جان افراد بازی کنند.

کارشناس فوتبال ایران افزود: فوتبالیست‌ها در دید هستند و ابتلای آن‌ها می‌تواند جامعه را به شوک ببرد. تمام ارکان فعلی که درگیر فوتبال شده اند باید از سلامتی خود اطمینان کسب کنند.

کلانی راجع به انتقاداتی که از عدم رعایت امور بهداشتی توسط بازرسان پزشکی بازی‌های لیگ برتر می‌شود یادآور شد: من در جریان جزئیات روند رعایت پروتکل‌ها توسط سازمان لیگ و به تبع آن باشگاه‌های لیگ برتری نیستم. امیدوارم تمام موارد رعایت شود تا اعضای تیم‌ها با آرامش ذهنی و جسمی کامل در میدان مسابقه حاضر شوند. وظیفه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال است که تمام مشکلات وجود برای تیم‌ها را حل کند. باید بپذیریم که فوتبال یکی از پدیده‌های اجتماعی در دنیا و بخصوص ایران است. نمی‌توان آن را برای همیشه به تعلیق درآورد.



پیشکسوت پرسپولیس راجع به دو برد این تیم با شروع دوباره رقابت‌های لیگ برتر و تقویت احتمال کسب چهارمین قهرمانی متوالی، تصریح کرد: در شروع دوباره بازی‌ها پرسپولیس توانست خیلی خوب کارش را دنبال کند. با وجود حسادت‌ها و مشکلاتی که برای پرسپولیس به وجود آوردند، این تیم خوب نتیجه گرفت و حالا وقتش است که قهرمانی لیگ برتر را به اسم این تیم ثبت کنیم. بازیکنان پرسپولیس با وجود حسادت‌ها، مردانه می‌جنگند و همه چیز را در زمین مسابقه تعیین می‌کنند. آن‌ها لایق قهرمانی هستند.

کلانی افزود:‌ای کاش رقیبان پرسپولیس در صورتی که تفکر موجود در تشکیلات را قبول ندارند، سکوت کنند و شرافت در رقابت را بر هم نریزند.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان از پیشنهاد خود مبنی بر ایجاد اتحادیه‌های فوتبالی در ارکان مختلف فوتبال ایران صحبت کرد و گفت: تا زمانی که اتحادیه‌های مختلف در فوتبال تشکیل نشود مشکلات مربوط به مدیریت فوتبال هم حل نمی‌شود. من فکر می‌کنم چنین نهاد‌هایی می‌توانند کمک فراوانی به رشد صحیح و بی حاشیه فوتبال کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار