کد خبر: 1009351
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان
علیرضا قاری قرآن گفت: مقابله اثربخش با زمین‌خواران نیازمند یک عزم و اراده ملی و همگانی است، لذا شهروندان می‌توانند از طریق سامانه ارتباط مردمی (تلفن گویای ۱۶۵۶) هرگونه تعرض به اراضی ملی را گزارش دهند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه اراضی ملی دولتی سرمایه نسل های آینده این سرزمین هستند اذعان داشت: هرچقدردر برابر افراد متجاوز به اراضی ملی، قاطعانه برخورد شود به همان اندازه به نسل آینده و آبادانی کشور خدمت بیشتری ارائه شده است.

وی با اشاره به اینکه مقابله اثربخش با زمین‌خواران نیازمند یک عزم و اراده ملی و همگانی است خاطرنشان کرد: شهروندان  درصورت مواجهه با موارد مشکوک تعرض و تصرف می‌توانند با سامانه ۱۶۵۶ تماس حاصل نمایند و اینگونه موارد را گزارش دهند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان افزود: این سامانه می‌تواند در مبارزه با زمین‌خواری، دقت، سرعت و نظارت را افزایش دهد.

وی همچنین گزارش‌دهی مردمی این سامانه را به صورت ۲۴ ساعته‌ عنوان کرد، و گفت: شهروندان‌ می‌توانند در هر ساعت شبانه‌روز در صورت مشاهده موارد دست‌درازی و تجاوز به زمین‌های دولتی و ملی گزارش خود را اعلام نمایند.

قاری قرآن با اشاره به ویژگی "شهروند مسئولیت‌پذیر" که به مسائل و اتفاقات پیرامون محیط زندگی خود بی‌تفاوت نیست، گفت: امر مهم «مسئولیت‌پذیری اجتماعی» ایجاب می‌کند همه شهروندان در برابر آسیب‌ها و معضلاتی که جامعه را با تهدید مواجه می‌سازد و یکی از آن‌ها موضوع زمین‌خواری است، واکنشی از جنس همکاری و همیاری از خود نشان دهند.

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر