کد خبر: 1009305
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۳:۱۵
‌سازمان سنجش آموزش کشور اطلاعیه‌ای درباره تاریخ، نحوه پرینت کارت و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون دکتری (Ph. D) سال ۱۳۹۹ و نکات بهداشتی جهت شرکت در آزمون را اعلام کرد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: کارت شرکت در آزمون کلیه داوطلبان آزمون دکترا از روز دوشنبه ۲۳ تیرماه برای مشاهده و پرینت روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www. sanjesh. org قرار خواهد گرفت.

بنابراین داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون، برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید در تاریخ تعیین‌شده به درگاه اطلاع‌رسانی مذکور مراجعه نموده و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌ای (شامل نام‌خانوادگی و نام، کد ملی و تاریخ تولد) یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد پیگیری) از کارت شرکت در آزمون پرینت تهیه نمایند و براساس تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. بدیهی است که برای شرکت در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است. ضمناً سایر اطلاعات دیگر در برگ راهنمای شرکت در آزمون که همزمان با کارت شرکت در آزمون روی درگاه این سازمان قرار گرفته قابل پرینت و دریافت است. براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده فرآیند آزمون ورودی دوره دکتری «Ph. D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۳۹۹ از ساعت ۸:۰۰ صبح روز پنج‌شنبه مورخ ۲۶ تیرماه در ۶۰ شهرستان مختلف کشور آغاز خواهد شد. نام و آدرس حوزه امتحانی روی کارت شرکت در آزمون داوطلبان مشخص شده‌است. داوطلبان درصورت لزوم می‌توانند سؤال یا سؤالات خود را از این تاریخ لغایت روز پنج‌شنبه ۲۶ تیرماه همه روزه به‌غیر از روز جمعه از ساعت ۸:۰۰ الی ۱۴:۳۰ با شماره تلفن ۴۲۱۶۳- ۰۲۱ یا بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور در میان بگذارند.

گفتنی است آزمون دکترا قرار بود اسفندماه برگزار شود به دلیل کرونا به تعویق افتاده‌بود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار