کد خبر: 1009153
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۵
مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد تاکید کرد کشتی گیران باید برای عدم ابتلا به ویروس کرونا سیستم دفاعی بدنشان را تقویت کنند.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: در حالیکه بار دیگر میزان مبتلایان به کرونا در کشور اوج گرفته، محسن کاوه از کشتی گیران خواست که برای حفظ سلامت خود، سیستم دفاعی بدن شان را بالا ببرند.

مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد در این رابطه در یک گفتگوی تلویزیونی گفت: باید به همه دوستان یادآور بشوم که باتوجه به اطلاعاتی که من از دکتر شادگان گرفتم، این مریضی بیشتر سراغ کسانی می‌آید که سطح ایمنی بدن شان پایین بیاید، کشتی گیران، چون این روز‌ها سالن کشتی در اختیار ندارند، بیشتربه تمرینات سنگین بدنسازی و آمادگی جسمانی رو می‌آوردند و من نگران این هستم بچه‌ها تمرین پرفشار بکنند و سیستم دفاعی بدن شان پایین بیاید و کرونا بگیرند. حتما اطلاعاتی که در این خصوص از دکتر شادگان گرفته ایم را در اختیار ورزشکاران مان قرار می‌دهیم تا آن‌ها با لحاظ کردن توصیه‌های پزشکی و بهداشتی رئیس کمیسیون پزشکی اتحادیه جهانی تمرین کنند. علاوه بر رعایت مسائل بهداشتی سالن‌های تمرین، نوع لباس پوشیدن کشتی گیران و موارد دیگری در این دستورالعمل اعلام می‌شود.

محسن کاوه تاکید کرد: از کشتی گیران می‌خواهم در این خصوص عجله نکنند، بگذارند ما دستورالعمل‌های پزشکی را در اختیارشان قرار دهیم. حتما اطلاعات خوبی در همین هفته در این زمینه به بچه‌ها خواهیم داد.

کاوه همچنین در خصوص برنامه‌های تیم ملی بعد از اعلام تقویم جدید اتحادیه جهانی خاطرنشان کرد: در ۴۸ ساعت گذشته اخباری آمد که اتحادیه جهانی می‌خواهد مسابقات قهرمانی جهان را برگزار کند. در همین خصوص فردا (یکشنبه) به اتفاق غلامرضا محمدی جلسه‌ای با دبیر خواهیم داشت تا درخصوص برنامه ریزی برای آینده بحث و تبادل نظر داشته باشیم. البته ما یک مشکل دیگر هم داریم که عدم صدور مجوز آغاز تمرینات و مسابقات از سوی ستاد مقابله با کروناست. باید جلسه‌ای داشته باشیم تا در این خصوص تصمیم گیری کنیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار