کد خبر: 1009081
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹
امام جمعه اصفهان:
آیت الله طباطبايی نژاد، امام جمعه اصفهان در خطبه های این هفته نماز جمعه به مناسبت ١۴ تیر، روز شهرداری‌ها و دهیاری ها پس از استماع صحبت های دکتر نوروزی، شهردار اصفهان به عنوان سخنران پیش از خطبه نماز جمعه گفت: وقتی وارد یک کشور می شویم، از فضای شهر و نظافت و زیبایی اش به فرهنگ مردم آن کشور پی می بریم و این تصویر از فرهنگ یک کشور توسط شهرداری ها ساخته می شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان نماینده ولی فقیه با بیان اینکه شهرداری ها و دهیاری ها به خوبی می توانند فرهنگ یک کشور را نشان دهند، افزود: در شهری مثل اصفهان، انصافا گردشگران از نظافت و خرمی اصفهان، لذت می برند.

وی ادامه داد: شهردار اصفهان، گزارشی ارایه داد. من هم تأیید می کنم که در این دو سه سال و این دوره شهرداری، اقدامات خوبی انجام شده، هم مساله مترو، پیشرفت خوبی داشته، هم سالن اجلاس و هم مرکز نمایشگاه اصفهان، سالن حسینی گلستان شهدا هم پیشرفت خوبی داشته است.

امام جمعه اصفهان اظهار داشت: در مورد نامگذاری این سالن، با شهردار صحبت کردم. سالن ساخته شده برای گلستان شهدا و تخت پولاد، سالن بسیار خوب و چندمنظوره ای است. این محل یک سالن آبرومند می خواست، نباید با یک حرف، زحمات نادیده گرفته شود.

وی تصریح کرد: من در زمان عقد قرارداد این پروژه بوده ام، قرار بود یک سوم هزینه ها را استانداری، یک سوم را بنیاد شهید و یک سوم را شهرداری بدهد، اما آن ها انجام ندادند، اگر شهرداری و شخص شهردار، حمایت نمی کرد، این پروژه می ماند و اجرا نمیشد. وی اظهارداشت: هزینه های زیادی برای آزادسازی شد و من در جریان بعضی از آن ها هستم. بعضی ساختمان های جلوی پروژه با هزینه زیادی آزادسازی شد و شهردار منطقه ۶ هم در این زمینه، خوب عمل کرد.

آیت الله طباطبائی نژاد، تاکید کرد: کارهای خوبی در این دوره انجام شده، خداوند به همه خدمتگزاران توفیق خدمت دهد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر