کد خبر: 1008969
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶
مربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به عملکرد این تیم مقابل پیکان تهران گفت: سیدجلال حسینی بار دیگر نشان داد می‌تواند الگوی ممتازی برای فوتبالیست‌ها باشد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: حمید مطهری  با اشاره به عملکرد این تیم در کسب پیروزی سه بر یک مقابل پیکان تهران و بازی پیش روی سرخپوشان پایتخت مقابل شاهین شهرداری بوشهر، در خصوص وضعیت بازیکنان این تیم نظیر وحید امیری، علیرضا بیرانوند و مهدی عبدی صحبت کرد. دستیار یحیی گل محمدی در پرسپولیس با صحبت از انگیزه بالای سیدجلال حسینی از او به عنوان یک الگوی ممتاز برای فوتبالیست‌های ایرانی یاد کرد.

مطهری با اشاره به این موارد در خصوص حاشیه‌های اخیر بوجودآمده پیرامون بازیکنان این تیم نیز صحبت کرد که در پی می‌خوانید:

بعد از چهارماه خیلی خوب بودیم

مربی پرسپولیس درباره عملکرد این تیم مقابل پیکان تهران گفت: وقتی یک تیم چهار ماه بازی رسمی انجام نمی‌دهد قطعا دچار افت می‌شود. پرسپولیس هم از این قاعده مستثنی نبود. شرایط کاملا متفاوتی را برای بازی با پیکان تجربه کردیم، اما با زحماتی که در هفته‌های اخیر کشیده بودیم توانستیم نتیحه خیلی خوبی را با برد سه بر یک مقابل پیکان کسب کنیم. با توجه به این چهار ماه تعطیلی به بازیکنان تیم نمره خیلی خوب باید داد.

از لحاظ فوتبالی بهتر می‌شویم

مطهری راجع به بازی شنبه هفته آینده پرسپولیس با شاهین شهرداری بوشهر اظهار داشت: هر بازی حکم یک فینال را دارد. حریفان پرسپولیس شرایط خاص خودشان را دارند و ما خیلی خوب می‌دانیم برای گرفتن امتیاز وارد زمین می‌شوند. از هیچ تلاشی دست بر نمی‌داریم و برای بردن شاهین به میدان می‌رویم آن‌ها تیم یکدست و منظمی هستند که اگر حواس‌مان را جمع نکنیم می‌توانند ایجاد خطر کنند.

مصدومیت امیری به خاطر استارت‌های انفجاری است

وی راجع به آسیب دیدگی وحید امیری نیز صحبت کرد و گفت: او بازیکن سرعتی است. استارت‌های انفجاری می‌زند و این موضوع باعث می‌شود چنین بازیکنانی با آسیب دیدگی‌های اینچنین روبرو شوند. امیری هم مثل تمام بازیکنان سرعتی دنیا با این مشکل مواجه شد. او جزو آماده‌ترین بازیکنان ما است که متاسفانه نمی‌تواند چند بازی حضور داشته باشد. امیدوارم او و محمد انصاری خیلی زود به جمع بازیکنان اضافه شوند.

ذخیره طلایی باید خودش را قوی کند

مطهری درباره عملکرد مهدی عبدی که به عنوان بازیکن تعویض وارد زمین شد و توانست نمایش درخشانی با دو گل زده مقابل پیکان داشته باشد تاکید کرد: همیشه سعی می‌کنیم کار تیمی و گروهی را در تمرینات مرور کنیم. تمام بازیکنان نیز برایمان ارزشمند هستند و سعی می‌کنیم بیشترین کارایی را از آن‌ها داشته باشیم. عبدی در ابتدای یک مسیر سخت است که باید حواسش را جمع کند.

وی تصریح کرد: عبدی باید خودش را از لحاظ تاکتیکی قویتر کند. قبلا هم گفته ام نباید غرق دو گلی که زده است شود. این تازه ابتدای گلزنی هایش است و قطعا می‌تواند با ادامه مسیر پیشرفت خود به بازیکن محکم تری تبدیل شود. او به عنوان بازیکن دخیره آمد و خیلی هم خوب درخشید، اما نیاز به تقویت دارد.

سیدجلال باید الگوی ممتاز جوانان شود

مطهری با اشاره به عملکرد قابل قبول تمام بازیکنان این تیم در طول تمرینات تصریح کرد: وقتی در دقیقه ۹۰ می‌بینید که سید جلال حسینی با آن همه تجربه به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین می‌شود و آماده هر کمکی به تیمش است باید هم مورد ستایش قرار بگیرد. او یک رهبر و کاپیتان واقعی است. همیشه به مجموعه نگاه می‌کند نه منافع شخصی‌اش. وقتی هم وارد زمین شد یک دفع توپ مناسب در همان چند دقیقه داشت. باید الگوی ممتازی برای فوتبالیست‌ها باشد که چنین جدی و محکم حاضر است در هر شرایطی کارش را دنبال کند.

در جریان جزئیات قرارداد بیرانوند نیستم

مربی پرسپولیس راجع به جدایی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس نیز صحبت کرد و گفت: در جریان جزئیات قراردادی که او با باشگاه فصل آینده اش انتورپ امضا کرده نیستم. بیرانوند گلر بزرگی برای پرسپولیس و تیم ملی است. قطعا همه تیم‌ها آرزو می‌کنند چنین دروازه بانی داشته باشند. او نیز مثل یک فوتبالیست حرفه‌ای برخورد می‌کند و تمام تلاش خود را برای جایگاه فردی و تیمی اش دنبال می‌کند. من مطمئن هستم بیرانوند در فوتبال اروپا هم می‌تواند با تکیه بر پشتکار و توانی که دارد موفق ظاهر شود.

بازیکنان بی‌حاشیه پرسپولیس، حق خودشان را می‌خواهند

مطهری درباره اعتراضی که اخیرا برخی بازیکنان پرسپولیس نسبت به عدم دریافت مطالبات خود داشته اند تاکید کرد: مشکلات مالی برای تمام باشگاه‌ها وجود دارد. به هر حال اگر بازیکنان و مربیان به این موضوع گلایه می‌کنند حق‌شان را می‌خواهند، اما شما می‌بینید که این مسائل، هیچ تاثیری در عملکرد آن‌ها نداشته است و آن‌ها هر روز برای بردن تلاش می‌کنند. هرگز ندیده ام در طول تمرین حتی برای یک ثانیه به این مسائل توجه کنند که این نشان می‌دهد بازیکنان بزرگی داریم.

همه را می‌خواهیم؛ بازیکن جدید هم معرفی نکرده ایم

وی راجع به لیست بازیکنان فصل آینده پرسپولیس نیز خاطرنشان کرد: چند روزی است شایعاتی درباره لیست خرید وجود دارد که باید بگویم هیچ شخصی را در لیست خرید برای فصل آینده قرار نداده ایم. هدفمان صرفا تمرکز روی ادامه بازی‌ها در فصل جاری است. حرفه‌ای نیست که درباره شایعات صحبت‌های زیادی شود. همه بازیکنان فعلی را برای فصل آینده می‌خواهیم، اما این موضوع به قرارداد آن‌ها با باشگاه نیز بستگی دارد.

برد مقابل پیکان تقدیم به هواداران

مطهری در پایان خاطرنشان کرد: دوست داشتم برد مقابل پیکان را تقدیم هوادارانی کنم که در ورزشگاه نبودند، اما می‌دانم قلب هایشان با پرسپولیس است. آن‌ها همیشه به ما لطف دارند و انرژی مثبتشان همراه تیم است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار