کد خبر: 1008897
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
رضا مهاجری با تصمیم هیات مدیره باشگاه ماشین سازی تبریز بار دیگر به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال این باشگاه منصوب شد.

این مربی که فصل گذشته نیز سرمربیگری ماشین سازی را بر عهده داشت، پس از استعفای شیخ لاری و جلسه اعضای هیات مدیره باشگاه،  طی مذاکره با حسن آذرنیا به توافق رسیده و هدایت ماشین سازی تا پایان فصل جاری لیگ برتر را بر عهده گرفت.

بنا بر اعلام هیات مدیره ماشین سازی، مهاجری از امروز فعالیت خود به عنوان سرمربی در باشگاه ماشین سازی را آغاز می کند.

مهاجری ۵۵ ساله متولد گنبدکاووس در تیم های ابومسلم، سیاه جامگان، پدیده و نساجی سابقه مربیگری داشته و قرار بود در نیم فصل رقابت های لیگ برتر امسال به عنوان سرمربی و جانشین رسول خطیبی در ماشین سازی فعالیت کند که به دلیل عدم رضایت باشگاه نساجی این انتقال بی نتیجه ماند.

احد شیخ لاری که در ابتدای فصل جاری لیگ برتر به عنوان سرپرست تیم فوتبال تراکتور تبریز و سپس به عنوان سرمربی موقت این تیم پس از کناره گیری مصطفی دنیزلی انجام وظیفه می کرد، با استعفای رسول خطیبی از سمت سرمربیگری ماشین سازی، جایگزین وی شد.

شیخ لاری در ۶ بازی برای ماشین سازی، به رغم ارایه بازی های خوب، عملکرد بسیار ضعیفی در نتیجه گیری داشت و از مجموع ۶ بازی و ۱۸ امتیاز تنها ۲ امتیاز به دست آورد.  

ماشین سازی تبریز با ۲۴ امتیاز در رده دهم جدول رده بندی قرار دارد و در هفته ۲۳ باید روز ۱۵ تیر ماه در مسجد سلیمان به مصاف نفت این شهر برود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر