کد خبر: 1008776
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان
علیرضا قاری قرآن گفت: طی سه ماه نخست امسال ۳۵ هزار و ۷۸۵ متر مربع از اراضی ملی رفع تصرف گردید و احکام قضائی به ارزش تقریبی ۴۸۳ میلیارد ریال در این استان اجرائی شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان، اظهار داشت: در راستای حفظ و حراست از انفال عمومی که یکی از وظایف این اداره به شمار می‌رود،  طی سه‌ماه گذشته اراضی ملی به مساحت ۳۵ هزار و ۷۸۵ مترمربع پس از تشخیص و شناسایی به‌وسیله عوامل یگان حفاظت از اراضی این اداره کل رفع تصرف و به بیت‌المال بازگشت داده شد.

وی ارزش ریالی اراضی بازپس گیری شده را بالغ بر ۳۸ میلیارد ریال برآورد کرد و  اذعان داشت: این میزان از تصرف طی ۴۲ مورد تخلف از سوی افراد خاطی صورت گرفته بود که با هوشیاری پرسنل یگان حفاظت از اراضی نسبت به رفع تجاوز از این اراضی اقدام شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به اقدامات قضایی انجام شده اشاره کرد و گفت: ۱۲ مورد حکم قضایی خلع ید و قلع و قمع در مجموع به میزان ۴۷ هزار و ۹۶۸ مترمربع و به ارزش تقریبی۴۸۳ میلیارد ریال در این استان اجرا شده است.

وی تاکید کرد: برای جلوگیری از تصرف اراضی ملی اقدامات پیشگیرانه در اولویت این اداره کل قرار دارد که از جمله این اقدامات، نصب تابلو و علائم هشداردهنده و گشت‌زنی در اراضی ملی بوده است تا مردم بدانند کدام اراضی مربوط به دولت است.

قاری‌قرآن با بیان این مطلب که حفاظت از اراضی‌ملی جز وظایف تمام آحاد جامعه است از مردم خواست، موارد تجاوز و تصرف غیرمجاز را به این اداره از طریق سامانه ۱۶۵۶ گزارش دهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر