کد خبر: 1008652
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۷
رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی با اشاره به وجود مشکلات کارگران ساختمانی، فنی، کارگران کشاورزی و نیز معیشت رانندگان ناوگان حمل و نقل گفت: فعالیت های سازمان تامین اجتماعی به عنوان یک سازمان خدمات رسان مهم، باید مورد توجه قرار گرفته و کارهای بر جای مانده با جدیت پیگیری شود.

یوسف داودی  در در جلسه هم اندیشی نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی با سازمانها و نهادهای حوزه کار و امور اجتماعی استان با بیان اینکه رویکرد اصلی مجلس یازدهم تأمین و ارتقای معیشت است، اذعان داشت در حال طراحی و ارایه راهکارهای قانونی در این زمینه هستیم که در پی آن مولفه های متعددی در معیشت معلمان، کارگران، بازنشستگان و  دیگر اقشار مختلف جامعه گنجانده شود.

دکتر داودی با اشاره به اینکه درحال حاضر12 تا 14 میلیون نفر از جوانان کشورمان توسط حدود یک میلیون مربی و معلم آموزش می بینند گفت: قطعا اگر معلمان و مربیان از معیشت خود نگران باشند تاثیرات سویی بر آموزش نسل آینده خواهد گذاشت و شادابی لازم از جامعه رخت بر می بندد.

نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی از بازنشستگان به عنوان ذخایر جامعه که انباشتی از تجارب و علم هستند یاد کرد و  گفت: معیشت این قشر باید به طور ویژه مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به وجود مشکلات کارگران ساختمانی، فنی، کارگران کشاورزی و نیز معیشت رانندگان ناوگان حمل و نقل اظهار داشت: فعالیت های سازمان تامین اجتماعی به عنوان یک سازمان خدمات رسان مهم، باید مورد توجه قرار گرفته و کارهای بر جای مانده با جدیت پیگیری شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر