کد خبر: 1008556
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵
طبق آخرین آمار جهانی تاکنون ۱۰میلیون و ۲۴۹هزار نفر به بیماری کرونا مبتلا شدند؛ در این گزارش جدیدترین آمار جهانی کرونا در روز دوشنبه ۹ تیر ۹۹ را می خوانید.
سرویس جامعه جوان آنلاین: بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا این لحظه ۱۰ میلیون و ۲۴۹ هزار و ۷۴۱ نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید ۱۹) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۵۰۴ هزار و ۴۹۰ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان تاکنون ۵ میلیون و ۵۵۷ هزار و ۹۷۴ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست بدهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۴۰ هزار و ۳۰۷ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲ میلیون و ۶۳۷ هزار و ۷۷ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۱۲۸ هزار و ۴۳۷ آمریکایی مبتلا به کووید ۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده اند.

کشور برزیل بعد از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۲۹ هزار و ۳۱۳ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع یک‌میلیون و ۳۴۵ هزار و ۲۵۴ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۵۷ هزار و ۶۵۸ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور روسیه به عنوان سومین کشور جهان، با افزایش ۶ هزار و ۷۹۱ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۶۳۴ هزار و ۴۳۷ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۹ هزار و ۷۳ روسی جان خود را از دست داده‌اند.

کشور‌های هند، انگلیس، اسپانیا، پرو و شیلی نیز به‌ترتیب با ۵۴۹ هزار و ۱۹۷, ۳۱۱ هزار و ۱۵۱, ۲۹۵ هزار و ۸۵۰, ۲۷۹ هزار و ۴۱۹ و ۲۷۱ هزار و ۹۸۲ مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشور‌های ایتالیا با ۲۴۰ هزار و ۳۱۰ و ایران با ۲۲۲ هزار و ۶۶۹ مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشور‌های آمریکا، برزیل و روسیه به‌ترتیب با یک‌میلیون و ۹۳ هزار و ۴۵۶, ۷۳۳ هزار و ۸۴۸ و ۳۹۹ هزار و ۸۷ بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.
 
جدیدترین آمار جهانی کرونا دوشنبه ۹ تیر ۹۹
منبع: تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمدحسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
0
0
آمار چین رو کحای دلم بزارم؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار