کد خبر: 1008541
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵
مدیرعامل پل معلق شیشه‌ای هیر:
مدیرعامل پل معلق شیشه‌ای هیر گفت: ایجاد راه دسترسی و دیگر زیرساخت‌های پل معلق شیشه‌ای هیر برای تسهیل بازدید گردشگران ضروری است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، حسین عباسی‌نیا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همچنان سرمایه‌گزاران از نبود زیرساخت‌ها در بخش توسعه فضاهای گردشگری رنج می‌برند و در این زمینه باید همه مسوولان استان با احساس مسوولیت ورود پیدا کنند.

وی بیان کرد: گردشگران این مجموعه گردشگری هم به علت نبود راه دسترسی مناسب در مضیقه هستند و بنابراین لازم است دولت راه و دیگر زیرساخت‌های لازم برای جلوگیری از تعطیلی پل را تامین کند.

مدیرعامل پل معلق شیشه‌ای هیر ادامه داد: پل معلق و قوسی‌شکل شیشه‌ای هیر از خرداد ماه پذیرای مسافران و گردشگران شده و حضور و استقبال گردشگران هم بی‌نظیر است اما برای تامین اعتبار احداث راه  و دیگر زیرساخت‌های آن اقدامی نشده است.

عباسی‌نیا گفت: این مجموعه شامل ۲ بخش برای تفریح سالم کودکان و بزرگسالان است که در روزهای آینده پارکینگ، استخر، فواره موزیکال، زیپ لاین، بک‌جام، ترامپولین و صخره‌نوردی ویژه کودکان آماده می‌شود.

وی افزود: برای کودکان مجتمع بازی ادوین جای شامل سه طبقه و بیش از ۴۸ بازی در نظر گرفته شده تا کودکان در کنار ۹ بازی دیگر از این امکانات استفاده کنند.

مدیرعامل پل معلق شیشه‌ای هیر بیان ‌کرد:  همچنین در کنار پل معلق شیشه‌ای امکانات تدارک دیده شده برای خانواده‌ها از جمله زیپ‌لاین و بک جام بزرگسالان  آماده افتتاح است و مسافران و گردشگران بزودی از آن استفاده خواهند کرد.

وی گفت: تاکنون برای این اجرای پروژه ۲۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده و طرح توسعه آن ۸۰ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد که تلاش می‌شود در سال‌های آینده فازهای تکمیلی به بهره‌برداری برسد.

عباسی‌نیا از شهرداری و شورای شهر هیر خواست در روزهای آینده راه ارتباطی برای مجموعه گردشگری را تکمیل و آسفالت‌ریزی کنند تا دغدغه‌ای از این بابت وجود نداشته باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر