کد خبر: 1007912
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۶
رویه اعزام محموله‌های دریایی ایران در حال تبدیل شدن به یک رویه است. ششمین کشتی ایرانی حامل مواد غذایی برای ونزوئلا دو شنبه شب در یکی از بنادر این کشور پهلو گرفت.
سرویس بین الملل جوان آنلاین: به گزارش فارس، رسانه‌ها دو شنبه شب به وقت تهران از پهلو گرفتن ششمین کشتی باری خطوط کشتیرانی ایران در بندر «لاگوئرا» در ونزوئلا خبر دادند. به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از وبگاه «مریین ترافیک» کشتی باری «گلسان» متعلق به خطوط کشتیرانی ایران بعد از ۳۶ روز، دو شنبه شب در بندر لاگوئرا پهلو گرفت. پیش‌تر سفارت ایران در ونزوئلا در توئیتی تأیید کرد که این کشتی باری حامل مواد غذایی جهت افتتاح نخستین فروشگاه بزرگ ایران در ونزوئلا است. سفارت ایران در ونزوئلا اعلام کرد که هدف دیگر این مأموریت تداوم روابط دوستانه بین دو کشور است. حجت‌الله سلطانی، سفیر ایران در ونزوئلا در مصاحبه با شبکه خبری المیادین گفت که ششمین کشتی ایرانی حامل مواد غذایی بوده است. ایران از ماه آوریل (اردیبهشت) تاکنون پنج فروند نفتکش را که مجموعاً حدود ۵/ ۱ میلیون بشکه بنزین حمل می‌کردند به ونزوئلا ارسال کرده است.

واشنگتن: چیزی درباره مادورو تغییر نکرده است

سخنگوی کاخ سفید دیروز گفت که رئیس‌جمهور امریکا هنوز به رهبر مخالفان ونزوئلا که رئیس‌جمهور خودخوانده این کشور است اعتماد دارد. کایلی مک‌انانی گفت که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور امریکا همچنان خوان گوایدو را رئیس‌جمهور ونزوئلا می‌داند و چیزی تغییری نکرده است. ترامپ یک شنبه در مصاحبه با پایگاه خبری آکسیوس گفته بود که حاضر است با نیکلاس مادورو دیدار و رایزنی کند، ولی بعداً موضع خود را تغییر داد و گفت تنها درباره استعفای مادورو حاضر است گفتگو کند. نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهور ونزوئلا در واکنش به این موضع ترامپ گفته که برای دیدار با دونالد ترامپ برای حل و فصل تنش‌های میان دو کشور آمادگی دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار