کد خبر: 1007643
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰
رئیس کل دادگستری استان اردبیل:
رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین برنامه‌های دستگاه قضایی مبارزه با مفاسد اقتصادی است که در استان اردبیل نیز این برنامه در حال اجراست.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، ناصر عتباتی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر تمامی برنامه‌های دستگاه‌هایی با توجه به منویات مقام معظم رهبری بر اساس سیاست‌های تحولی تدوین شده است.

وی مبارزه با مفاسد اقتصادی را مهم‌ترین برنامه دستگاه قضایی دانست و افزود: یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین برنامه‌های دستگاه قضایی مبارزه با مفاسد اقتصادی است که در استان اردبیل نیز در خصوص مواد خام پتروشیمی، گمرک، آب، خاک، کشاورزی و آب منطقه‌ای به پرونده‌های مربوطه رسیدگی شده و احکام آنان صادر شده است.

عتباتی با بیان اینکه دستگاه قضایی حامی تولید است تصریح کرد: به منظور بازگشت واحدهای تولیدی و صنعتی راکد و نیمه فعال به چرخه تولید و تحقق شعار رونق و جهش تولید دستگاه قضایی از سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان حمایت می‌کند.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل از موفقیت‌های ویژه دستگاه قضایی در استان خبر داد و بیان کرد: دستگاه قضایی در استان اردبیل تاکنون موفقیت‌های ویژه بسیاری ازجمله برگزاری انتخابات سالم، تامین امنیت و آرامش مردم و حمایت از تولید رقم زده است.

وی با تاکید بر رسیدگی به بیش از 440 هزار پرونده اظهار کرد: طی سال گذشته در دادگستری استان اردبیل بیش از 440 هزار پرونده مورد رسیدگی قرار گرفته است و در حوزه حل اختلاف نیز در بحث صلح و سازش موفقیت‌های خوبی داشته‌ایم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر