کد خبر: 1007402
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۰
معاون طرح و برنامه وزارت صمت از هدفگذاری برای تکمیل و راه‌اندازی ۲۹‌طرح معدنی و ۱۷۷‌واحد راکد در ۱۲‌استان کمتر برخوردار خبر داد و گفت: امسال اولویت‌گذاری نخست وزارت صمت در سرمایه‌گذاری و هدایت سرمایه‌گذاران به سمت صنایع مختلف با فعالسازی ۹۸۰۰ واحد صنعتی است، در همین راستا سال گذشته بیش از هزار مورد از واحد‌های غیرفعال به چرخه تولید بازگشتند.
سرویس اقتصادی جوان آنلاین: معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به جهت‌گیری وزارت صمت حول چهار محور ساخت داخل، مدیریت واردات، توسعه صادرات و مدیریت بازار داخلی گفت: ذیل این محور‌ها برای تحقق اهداف سال جهش تولید ۴۰‌پروژه برای امسال طراحی شد که ۲۴‌پروژه در تداوم برنامه‌های سال قبل است.

سعید زرندی در مورد توجه به استان‌های کمتر برخوردار افزود: ۱۲‌استان به عنوان استان‌های کمتر برخوردار در بخش صنعت، معدن و تجارت انتخاب شده‌اند که در شش محور برای آن‌ها برنامه داده‌ایم. در این استان ها، تکمیل ۱۰۳‌طرح نیمه‌تمام، ۱۴۷‌فعالیت زیرساختی، ۲۲‌طرح ایجادی و ۱۸‌فعالیت بازرگانی را هدف‌گذاری کرده‌ایم و تکمیل و راه‌اندازی ۲۹‌طرح معدنی، ۱۷۷‌واحد راکد در استان‌های کمتر برخوردار مدنظر است.

زرندی افزود: امسال اولویت‌گذاری نخست وزارت صمت در سرمایه‌گذاری و هدایت سرمایه‌گذاران به سمت صنایع مختلف با فعالسازی ۹۸۰۰ واحد صنعتی است، در همین راستا سال گذشته بیش از هزار مورد از واحد‌های غیرفعال به چرخه تولید بازگشتند. معاون طرح و برنامه وزارت صمت با یادآوری اینکه کل تسهیلات پرداختی بانک‌ها در سال گذشته ۹۷۵‌میلیارد تومان بوده است، گفت: ۳۱۷‌میلیارد تومان یعنی حدود ۳۲‌درصد تسهیلات به بخش صنعت پرداخت شده‌است، درحالی که طبق قانون این سهم باید حدود ۴۰‌درصد باشد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار