کد خبر: 1007209
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲
مسئول نگهداری و تعمیرات برق دستگاه‌های پالایشگاه نفت اصفهان:
جواد شاه محمدی گفت: با بهره گیری از توانمندی کارکنان شرکت پالایش نفت اصفهان، الکتروموتور پمپ ۴۰۰۴ که وظیفه آب رسانی به شرکت را بر عهده دارد و به علت عیوب مکانیکی از کار افتاده بود، کاملا بازسازی شد و در مدار سرویس قرار گرفت.

 

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،مسئول نگهداري و تعميرات برق دستگاه هاي پالايش و مخازن شركت پالايش نفت اصفهان با اعلام اينكه اين اتفاق براي نخستين بار در پالايشگاه صورت گرفته، افزود: با تلاش متخصصان  اين شركت، تمام متعلقات الكتروموتور 4004 ( با توان 300 كيلو وات) كه دچار آسيب شده بود و داراي حساسيت بالايي بود، طي مدت 45 روز و با فعاليت مفيد  780 نفر ساعت  به طور كامل بازسازي شد.

شاه محمدي افزود: 5 موتور 6 كيلو ولت تلمبه خانه آب رساني شهري در شركت وجود دارد كه هميشه 3  دستگاه  آنها در سرويس و 2 دستگاه در حالت رزرو قرار دارند.

وي با تاكيد بر اينكه تمام مراحل كار بازسازي توسط نيروهاي شركت انجام شده، اذعان كرد: اين كار اگر قرار بود به بيرون  از شركت سپرده شود، هزينه بازسازي آن حدود 100 ميليون تومان برآورد شده بود، اما خوشبختانه با استفاده از توانمنديهاي داخل، اين موفقيت   با هزينه اي برابر با 000/700/8 تومان  ميسر شد.

شاه محمدي ضمن سپاسگزاري از اعتماد و حمايت مديريت، از تمام همكاران واحدهاي كارگاه مركزي، خودكفايي و ماشينري كه يک‌بار ديگر باعث افتخار پالايشگاه شدند و در انجام اين كارمهم سنگين و دقيق با تمام توان خود همكاري كرده اند تشكر نمود و تصريح كرد: اميدواريم بتوانيم از زحمات اين عزيزان به نحو مطلوب تقدير نماييم.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر