کد خبر: 1007065
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سرخس عنوان کرد:
مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سرخس گفت: فازیک پروژه چند منظوره پایگاه اطلاع رسانی گردشگری و مرکز صنایع دستی و مجتمع بهداشتی این شهرستان با اعتبار پنج میلیارد و 100 میلیون ریال آغاز شد.

 مجید حسینی با اعلام این خبر افزود: ساخت این مجتمع بهداشتی با پیش بینی ۶ چشمه و تامین امکانات بهداشتی برای توان‌یابان از محل منابع استانی و از اعتبارات معاونت سرمایه گذاری و تامین منابع ساخته خواهد شد.

وی اظهارکرد: فاز اول پروژه این مجتمع بهداشتی چند منظوره شامل پایگاه اطلاع رسانی و مرکز صنایع دستی سرخس است که در قسمت ورودی ترمینال سرخس احداث می شود.

حسینی تصریح کرد: پیگیری ساخت این مجتمع از دوسال پیش آغاز شد و با حمایت‌های امام جمعه شهرستان، نماینده مردم در مجلس ، پیگیری‌های فرمانداری ، تصویب شورای شهر و مساعدت شهردار سرخس زمین پروژه تامین و در اسفندماه ۹۸ به میراث فرهنگی واگذار شد و از نیمه دوم خرداد عملیات اجرایی این پروژه آغاز شده است.

وی اضافه کرد: در قسمتی از این زمین‌ پایگاه اطلاع رسانی ساخته می‌شود که به منظور هدایت و راهنمایی و ارائه خدمات از جمله اطلاع‌رسانی به گردشگران داخلی و خارجی و توزیع گردشگران برای بازدید از کلیه جاذبه‌های شهرستان ببه خصوص جاذبه های کمتر شناخته احداث می‌شود.

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سرخس گفت: قسمت دیگر این مجتمع ساختمان مرکز صنایع دستی است که به منظور توسعه و ترویج و آموزش صنایع دستی و پشتیبانی از هنرمندان این حوزه ساخته شده و شامل کلاس‌های آموزشی بوده و همچنین تالار و گالری نمایشگاهی نیز در آن پیش بینی شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار