کد خبر: 1007004
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۳:۰۰
مهلت یک هفته‌ای برای مشمولان کنکوری
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح از مهلت یک هفته‌ای اعزام به خدمت بعد از آزمون سراسری برای مشمولان خبر داد و گفت: درصورت قبولی در کنکور مشمولان از سربازی ترخیص می‌شوند.
سرویس جامعه جوان آنلاین: دریادار دوم غلامرضا رحیمی‌پور اعلام کرد: کلیه مشمولان وظیفه که در سال ۹۸ موفق به اخذ دیپلم شدند و مهلت معرفی آنان به خدمت وظیفه عمومی به پایان رسیده‌است می‌توانند در کنکور سراسری شرکت کنند؛ چراکه مهلت اعزام‌شان تا یک هفته بعد از تاریخ انجام آزمون تمدید شده‌است. وی افزود: ممکن است جواب آزمون تا دو ماه بعد از آن طول بکشد، اما داوطلبان باید در این مهلت یک هفته‌ای به پلیس +۱۰ جهت انجام مراحل اعزام مراجعه کنند.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح ادامه داد: این افراد بعد از مهلت یک هفته‌ای و انجام مراحل به خدمت سربازی اعزام می‌شوند و دوره‌های آموزشی را طی می‌کنند و منتظر جواب کنکور می‌مانند. اگر در کنکور قبول شوند از ادامه سربازی ترخیص می‌شوند و به دانشگاه می‌روند ولی اگر در کنکور قبول نشوند باید سربازی‌شان را ادامه دهند.

وی اظهار کرد: مشمولانی که این دوره آموزشی را می‌بینند و در آزمون قبول شده‌اند و باید به دانشگاه بروند این دوره یک ماهه آزمایشی در سابقه خدمت‌شان حساب می‌شود بعد از اینکه بخواهند مجدد به سربازی بروند، دیگر نیازی به طی دوره آموزشی ندارند.

رحیمی‌پور گفت: پیش‌بینی می‌شود حدود ۳۵۰ هزار نفر مشمول امسال در کنکور شرکت می‌کنند که لزوماً تمامی این ۳۵۰ هزار نفر در آزمون قبول نمی‌شوند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار