کد خبر: 1006836
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی در يك اقدام متفاوت و در فضايي صميمانه برنامه ملاقات مردمي چهره به چهره خود را در محوطه بيروني اين اداره برگزار كرد.

قدرت الله ابك  مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی در حاشيه اين ملاقات با بيان اينكه تعداد 14 نفر از شهروندان و خدمت گیرندگان این اداره مسائل خود را به صورت بي واسطه مطرح کردند، گفت: دستور لازم به منظور بررسی فرایندهای اجرای کار به جهت رفع سریعتر مشکلات مردم، براي معاونين و کارشناسان مربوط صادر شده است.

وی با اشاره به لزوم پاسخگويي و تسريع در رسيدگي به مشكلات و خواسته هاي منطقي مردم و خدمات گيرندگان دستگاه هاي اجرايي اظهار كرد: وظيفه هر مسئولي در هر سازمانی پاسخگويي و تسريع در رسيدگي به مشكلات ، خواسته هاي منطقي مردم و خدمات گيرندگان از آن سازمان است و هر چه فاصله بين مسئولان و مردم كمتر شود همواره مردم در كنار مسئولان در سخت ترين شرايط همراهي و پشتيباني خود را از برنامه هاي آن دستگاه و سازمان دريغ نمی کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی افزود:شنيدن خواسته ها و مشكلات مردم به صورت مستقيم  بيش از آن كه فرصتي براي مراجعان باشد، ظرفيتي مغتنم براي مسئولان است و بايد از اين فرصت به نحو شايسته براي همراهي هر چه بيشتر مردم بهره برداري كرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار