قدرت الله ابك مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی در حاشيه اين ملاقات با بيان اينكه تعداد 14 نفر از شهروندان و خدمت گیرندگان این اداره مسائل خود را به صورت بي واسطه مطرح کردند، گفت: دستور لازم به منظور بررسی فرایندهای اجرای کار به جهت رفع سریعتر مشکلات مردم، براي معاونين و کارشناسان مربوط صادر شده است.
وی با اشاره به لزوم پاسخگويي و تسريع در رسيدگي به مشكلات و خواسته هاي منطقي مردم و خدمات گيرندگان دستگاه هاي اجرايي اظهار كرد: وظيفه هر مسئولي در هر سازمانی پاسخگويي و تسريع در رسيدگي به مشكلات ، خواسته هاي منطقي مردم و خدمات گيرندگان از آن سازمان است و هر چه فاصله بين مسئولان و مردم كمتر شود همواره مردم در كنار مسئولان در سخت ترين شرايط همراهي و پشتيباني خود را از برنامه هاي آن دستگاه و سازمان دريغ نمی کنند.
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی افزود:شنيدن خواسته ها و مشكلات مردم به صورت مستقيم بيش از آن كه فرصتي براي مراجعان باشد، ظرفيتي مغتنم براي مسئولان است و بايد از اين فرصت به نحو شايسته براي همراهي هر چه بيشتر مردم بهره برداري كرد.