کد خبر: 1006824
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷
فرماندار کاشمر بیان کرد:
فرماندار کاشمر گفت: با توجه به اهمیت حفظ فرهنگ دفاع مقدس و انتقال آن به نسل‌های بعد، یکی از راه‌های انتقال و حفظ فرهنگ دفاع مقدس به نسل بعد برگزاری یادواره‌ها و کنگره‌های شهداست.

مسلم ساقی در ستاد اجرایی کنگره بزرگداشت هزار و ۲۱۴ شهید شهرستان‌های کاشمر، بردسکن، خلیل‌آباد و کوهسرخ که در محل فرمانداری کاشمر برگزار شد افزود: برای برگزاری کنگره شهدا این رویداد مهم فرهنگی و انقلابی باید از تمام ظرفیت‌های موجود بالقوه و بالفعل شهرستان در بخش دولتی، خصوصی، سمن‌ها، اقشار مختلف، خیرین و واقفان استفاده کرد.

وی اظهارکرد:باید از هم‌اکنون با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و محیطی در اختیار با تولید محتوای مناسب در راستای گفتمان سازی کنگره بزرگداشت شهدا در سطح شهرستان و منطقه اقدام کرد.

در این جلسه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه و دبیر ستاد بزرگداشت کنگره هزار و ۲۱۴ شهید شهرستان‌های کاشمر، بردسکن، خلیل‌آباد و کوهسرخ با بیان شرح وظایف کمیته‌های ۱۲ گانه این ستاد افزود: بر اساس ظرفیت و حوزه کاری هر دستگاه مسوولان کمیته‌ها از مدیران دستگاه‌های اجرایی و دبیر هر کمیته از نیروهای ناحیه مقاومت بسیج سپاه انتخاب شده‌اند و احکامشان صادر خواهد شد.

سرهنگ علی یعقوبیان گفت: در کنار هر کمیته افرادی از پیشکسوتان حوزه ایثار و شهادت به عنوان مشاور فعالیت خواهند کرد.

وی افزود: کمیته اقشار، اصناف، تشکلات مردمی، کمیته المان‌ها، یادمان‌ها، ابنیه و گنجینه، کمیته جمع‌آوری اسناد دفاع مقدس و آثار شهدا، کمیته فرهنگی و هنری، فضاسازی محیطی، کمیته حفاظت و امنیت، کمیته برنامه‌ریزی مالی و پشتیبانی، کمیته نشر و ادبیات دفاع مقدس، کمیته تربیت‌بدنی، ورزش و جوانان، کمیته تکریم ایثارگران مراسم شهدا و یادواره‌ها، کمیته رسانه، فضای مجازی و روابط عمومی، کمیته ارزیابی و مستندسازی و کمیته بانوان ۱۲ کمیته ستاد برگزاری کنگره شهدا هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار