کد خبر: 1006768
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳
استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل گفت: در حال حاضر برنامه مطالعاتی پروژه اتصال راه آهن اردبیل به شهرک صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی در مراحل پایانی خود قرار گرفته است و پروژه اتصال شهرک صنعتی اردبیل به شبکه ریلی در آینده‌ای نزدیک آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، اکبر بهنامجو در بازدید از پروژه راه آهن اردبیل اظهار داشت: پروژه عمرانی راه آهن اردبیل-میانه یکی از مهم‌ترین طرح‌های عمرانی استان اردبیل است که علاوه‌بر دستگاه های اجرایی مربوطه مجمع نمایندگان استان نیز با جدیت کامل اعتبارات و تسریع در روند عملیات اجرایی این پروژه بزرگ را پیگیری می‌کند.

وی از اختصاص اعتبارات لازم به این پروژه خبر داد و افزود: تاکنون از سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل 700 میلیون تومان اعتبار به پروژه عمرانی راه آهن اردبیل اختصاص یافته است که در مجموع اعتبارات این پروژه که امسال به هزار و 70 میلیارد تومان افزایش می‌یابد.

بهنامجو با بیان اینکه راه‌آهن اردبیل تا پایان دولت دوازدهم به بهره‌برداری خواهد رسید تصریح کرد: عملیات اجرایی پروژه راه آهن اردبیل-میانه به عنوان فنی‌ترین و بی‌نظیرترین پروژه ریلی سطح کشور تا پایان دولت دوازدهم به اتمام رسیده و افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

استاندار اردبیل با اشاره به برنامه‌ریزی برای تداوم عملیات اجرایی این پروژه بیان کرد:‌ در حال حاضر برنامه مطالعاتی و برنامه‌ریزی پروژه اتصال راه آهن اردبیل شهرک صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی در مراحل پایانی خود قرار گرفته است و پروژه اتصال شهرک صنعتی اردبیل به شبکه ریلی در آینده‌ای نزدیک آغاز می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه طول این پروژه بالغ بر 9 کیلومتر است اظهار کرد: طول عملیات اجرای پروژه اتصال شهرک صنعتی منطقه ویژه اقتصادی اردبیل به راه آهن به شبکه ریلی بالغ بر 9 کیلومتر است که برای تسریع آن نیز اقدامات لازم انجام می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر